  • Data: 2020-01-28 12:20:04
    Temat: Re: Usprawnienie PC
    Od: Trybun <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.01.2020 o 11:59, Budzik pisze:

    > USB3.0?
    > Jakie to pliki? Jeden duzy czy duzo małych? Jezeli to drugie to moze
    > jakis bufor w dysku sprawnia proces?
    >
    > Moze system trzymaj na SSD a dane zgrywaj na drugi dysk HDD?
    >
    > Sprawdziłem nowy pendrive - na usb 3.0 kopiuje jeden duzy plik z
    > predkoscia 26-32MB/s natomiast na zwykłym usb miedzy 16-23MB/s.

    USB 2.0,. Zasadniczo na peny kopiuje niewielkie pliki, na HDD wieksze.
    No, mozliwe, przecia jakaś przyczyna musi być. Ale w sumie przeczy to
    tezie o przewadze prędkości dysków SSD.

    Od wczoraj zmieniłem lokację Win 10 na SSD, XP na HDD i jestem w trakcie
    stawiania Linucha w sąsiedztwie 10ki.  Jest to teraz trochę kłopotliwe,
    bo przy starcie trzeba wchodzić w BIOS i wybierać dysk do bootowania.
    Ale ogólnie wszystko działa.

    Myślisz że to wersja USB sprawia że osiąga aż takie prędkości obsługi
    pendrive w stosunku do mojego kompa?