  • Data: 2009-04-04 19:35:06
    Temat: Re: Usterki w telefonie Nokia E51
    Od: AL <a...@s...tam> szukaj wiadomości tego autora

    Czeresniak pisze:
    > Posiadam telefon Nokia E51 zakupiony w "promocji" w salonie PlusGSM.
    > Już raz był reklamowany z powodu przetarć lakieru na obudowie (po trzech
    > miesiącach od zakupu) i trzeszczących przycisków bocznych. Wymieniono
    > obudowę i przez miesiąc było wszystko dobrze a teraz znów zaczynają
    > trzeszczeć. Głównie przycisk obok okienka interfejsu IRDA. Myślę, że
    > podczas noszenia w kieszeni aparat podlega zginaniu i po pewnym czasie
    > elementy obudowy się obluzowują i dlatego trzeszczy. Dodatkowo w te
    > ostatnio piękne słoneczne dni zauważyłem, że pod szybkę dostały się
> [...]

    od pazdziernika ub. roku uzywam e51 - nosze tylko w kieszeni spodni,
    czasem marynarki, czasem koszuli (ale w przewadze w spodniach)
    Nie uzywam zadnego pokrowca, etc (jedynie folia na szybce).

    Telefon dalej wyglada jak nowy (jest caly czarny) - zero obtarc,
    wgniecen, trzeszczen , etc.

    Jak dla mnie telefon wytrzymaly - pare razy pieknym lobem zaliczyl
    posadzke (i to z plytek - wiec twardo) - i nic - wsio dziala tak jak
    powinno.

    --
    pozdr
    Adam (AL)