  • Data: 2015-02-26 20:11:45
    Temat: Re: Uszczelnianie chłodnicy
    Od: "abn140" <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Bajek ciąg dalszy.
    > 1. Skoro się nie osadza to jak uszczelnia ?
    > 2. W rurkach chłodnicy nie ma tlenu przy odpowiednim poziomie płynu.
    > 3. Przy nieodpowiednim poziomie tlen może być w rurkach.
    > Zacznij czytać co wysyłasz i zacznij zawijać wiersze.

    z tej flaszki co ja kupilem wynikalo ze ma toto wychodzic w miejscu rany
    i stopniowo obsychac az do zasklepienia swiatla tejze. zasychac.czyli plynne
    wraz zz
    plynem i innymi merkaptanami wysychaja a zawartosc zostaje.
    cóś jakby slodka woda wyschla.
    juz nie pamietam ale chyba mialo sie to lac przed dluzszym odcinkiem do
    przebycia.
    rownie dobrze moglo mi sie to snic wszystko bo lata temu toto bylo....