    From: "sofu" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Uszkodzenie w długo lezakowanym TV LCD
    Date: Thu, 1 Oct 2009 16:02:15 +0200

    news:ha24t9$109$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "sofu" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Baterie oczywiscie byly wyjete i nie zalaly ?
    >
    > Generalnie elektrolity .. o ile sa tam jakies przetwornice [30V do
    > strojenia ?].
    > Zimne luty tez. No i styki.
    >
    > Reszta sie zasadniczo nie starzeje .. ale zapewne wszystko
    > mikroskopijnie male i trudna walka bedzie.
    >
    > Urwany kabelek anteny ? Rozprogramowany eprom ?
    >
    > J.

    Baterii oczywiscie nie bylo. Musze to rozebrac i sprawdzic ten przelacznik,
    druty, luty. Co do scalaków to jestem bezradny. Mam niejasne podejrzenia co
    do elektrolitów. Martwy calkiem nie jest, bo probuje wstroic sie, tylko mu
    sie nie udaje. Właczyłem go i tak sobie pracuje bezradnie z tym ze jest
    jakas malenka poprawa bo wczesniej z tym strojeniem bylo cos nie tak. Wiec
    chyba elektrolity tez maja w tym udział. Na razioe właczyłem i niech sobie
    popracuje

    pzdr.
    J.