-
X-Received: by 2002:a81:78c6:: with SMTP id t189-v6mr30081ywc.7.1535137680645; Fri,
24 Aug 2018 12:08:00 -0700 (PDT)
X-Received: by 2002:a81:78c6:: with SMTP id t189-v6mr30081ywc.7.1535137680645; Fri,
24 Aug 2018 12:08:00 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!weretis.net!feeder6.news.weretis.net!feeder.usenetexpress.com!feeder-in1.
iad1.usenetexpress.com!border1.nntp.dca1.giganews.com!nntp.giganews.com!z10-v6n
o1574072qtb.0!news-out.google.com!i36-v6ni610qti.0!nntp.google.com!z10-v6no1574
068qtb.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Fri, 24 Aug 2018 12:08:00 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <5b7fe70e$0$622$65785112@news.neostrada.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=199.202.9.250;
posting-account=jnRHMAoAAACB5EawItMhNTZMy_yOF2XE
NNTP-Posting-Host: 199.202.9.250
References: <5b7c143f$0$620$65785112@news.neostrada.pl>
<pln1vf$85l$1$m4rkiz@news.chmurka.net>
<5b7fe70e$0$622$65785112@news.neostrada.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <6...@g...com>
Subject: Re: Uszkodzone podłużnice
From: s...@g...com
Injection-Date: Fri, 24 Aug 2018 19:08:00 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Lines: 37
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2638731
[ ukryj nagłówki ]W dniu piątek, 24 sierpnia 2018 06:08:26 UTC-5 użytkownik kamil napisał:
> a jak jest uszkodzona podluznica to jakie beda objawy w trakcie jazdy ?
Widze ze nikt ci nie chce za bardzo wyjasnic.
Sprawa jest relatywnie prosta.
Krzywe podluznice moga - choc nie musza powodowac problemy z ustawieniem geometrii.
Jak siadasz do auta to po puszczeniu kierownicy powinno jechac prosto.
Od biedy moze nieco sciagac w jedna strone ale naprawde minimalnie. Jakies pol metra
na 100-200m. Tyle to sciaga nawet sprawne auto z zle napompowanymi oponami.
Jak sciaga bardziej to znaczy ze geometria jest zle ustawiona.
A jak sie ja trudno ustawia to i podluznice moga byc krzywe.
Ale jak ktos ustawi geometrie dobrze, cisnienie bedzie mial poprawne to podczas jazdy
nie poznasz ze podluznice sa krzywe.
Jak wejdziesz pod auto to moze zobaczysz jaki maja ksztalt.
Mozesz linialem sprawdzic czy sa proste ale to tez zalezy czy masz do nich dostep czy
np. ich nie przykrywa oslona silnika.
No i czy fabrycznie maja prosty ksztalt. Bo moga byc lekko oble albo lekko
profilowane i wtedy linialem nie poznasz.
Najwieksza szanse na sprawdzenie co i jak masz jak zmierzysz geometrie podwozia.
Po dzwonie punkty beda poodsuwane od oczekiwanych wymiarow.
I dalej:
Jak ktos wyprostowal podluznice i sa proste to niestety one juz swoje zrobily i przy
nastepnym wypadku duzo latwiej sie poddadza i mniej energii pochlona, wiecej dostanie
sie ludziom w aucie.
A z lzejszych spraw to np. moga zaczac rdzewiec bo ochrona antykorozyjna z nich w
miejscach zgiecia spadnie. Od biedy mozna sie ratowac jakims abizolem czy innym
mazidlem ale w praktyce beda szybciej gnic. Co znowu sprawi ze beda slabsze.
Następne wpisy z tego wątku
- 25.08.18 07:08 kamil
- 25.08.18 19:14 s...@g...com
- 26.08.18 17:25 kamil
- 01.09.18 21:04 PiteR
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: Tesla jest bezpieczna, wczoraj spaliła się doszczętnie na Ursynowie i nikomu się nic nie stało
- Kol. sukces po polsku: booom na budowy dróg i autostrad - czyli "proste życie na kredycie"
- Nie chcieliście Izery to będziecie kupować XPeng
- Taka ciekawostka pożarowa :)
- Re: Wypadek kolejowy na stacji Wiesiółka- analiza tragicznego zdarzenia z czerwca 2001 roku.
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
Najnowsze wątki
- 2025-08-06 Gdynia => Konsultant wdrożeniowy (systemy controlingowe) <=
- 2025-08-06 Białystok => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-08-06 "[...] sejmowe wystąpienie posłanki Klaudii Jachiry, która zakończyła je słowami ,,Sława Ukrainie"."
- 2025-08-05 "Chiny przekraczają w wydobyciu 4 mld ton węgla, Indie i USA ponad 1 mld, a Rosja 500 mln ton [...]"
- 2025-08-05 Panuje się 181 159,42 zł./mies. na posła w 2026r.
- 2025-08-05 "Chiny przekraczają w wydobyciu 4 mld ton węgla, Indie i USA ponad 1 mld, a Rosja 500 mln ton [...]"
- 2025-08-05 Czy cos fi przechodzi przez trafo separujące?
- 2025-08-05 kajaki i promile
- 2025-08-05 Re: Tesla jest bezpieczna, wczoraj spaliła się doszczętnie na Ursynowie i nikomu się nic nie stało
- 2025-08-05 Gdynia => Przedstawiciel handlowy / KAM (branża TSL) <=
- 2025-08-05 Re: Atak na lekarza w Oławie. Policja zatrzymała sprawcę na lotnisku Polska Agencja Prasowa 4 sierpnia 2025, 12:16 FACEBOOK X E-MAIL KOPIUJ LINK W szpitalu w Oławie 37-letni pacjent zaatakował lekarza, po tym, jak ten odmówił mu wypisania długoterminowego
- 2025-08-05 B2B i książka przychodów i rozchodów
- 2025-08-04 Re: Atak na lekarza w Oławie. Policja zatrzymała sprawcę na lotnisku Polska Agencja Prasowa 4 sierpnia 2025, 12:16 FACEBOOK X E-MAIL KOPIUJ LINK W szpitalu w Oławie 37-letni pacjent zaatakował lekarza, po tym, jak ten odmówił mu wypisania długoterminowego
- 2025-08-04 Na grupie comp.os.linux.advocacy CrudeSausage twierdzi, że Micro$lop używa SI do szyfrowania formatu dok. XML
- 2025-08-04 Na grupie comp.os.linux.advocacy CrudeSausage twierdzi, że Micro$lop używa SI do szyfrowania formatu dok. XML