    From: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Uszkodzony obiektyw, odłazi bagnet.
    Date: Fri, 04 Jan 2013 11:18:56 +0100

    W dniu 02.01.2013 08:27, Yogi(n) pisze:

    > Na allegro jest jeden za 75 zł, nie baw się w naprawę tylko kup używany.
    > Albo inaczej - napraw samodzielnie, a gdy efekty nie będą zadowalające,
    > kup ten z allegro. Jest tam kilka sztuk, najdroższy za 250 czy jakoś
    > tak. W najgorszym wypadku, tj. gdy jakość optyczna czy mechaniczna nie
    > będzie zadowalająca, przełożysz platsikowy element do swojego. Ale z
    > moich doświadczeń wynika, że pentaks robi dość powtarzalne obiektywy (w
    > przeciwieństwie np. do samyanga). Fachowiec weźmie przynajmniej stówkę.

    No właśnie, nad takim rozwiazaniem też się zastanawiałem. Kupić nawet
    uszkodzony, ale z dobrym bagnetem. Bo to za tani obiektyw na jakieś
    super profesjonalne naprawy.
    Czyli zaczynam od szukania taniego obiektywu, jak nic nie znajdę to
    żywica załatwi problem. Będzie najwyżej nierozbieralny.
    Dziękuje wszystkim za rady.

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl