eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaW Korei Południowej zawalił się 39-piętrowy wieżowiec [WIDEO] › Re: W Korei Południowej zawalił się 39-piętrowy wieżowiec [WIDEO]
  • Data: 2022-01-17 13:29:22
    Temat: Re: W Korei Południowej zawalił się 39-piętrowy wieżowiec [WIDEO]
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 17 Jan 2022 02:48:52 -0800 (PST), a a wrote:
> [...]

    kiej-plyty-runal-sa-zabici-przerazajace-wideo-aa-YES
    A-CqPL-nHR7.html

    ielkie-badanie-wielkiej-plyty-jesli-te,131,0,2030467
    .html

    ly/1110582,bloki-z-wielkiej-plyty-beda-wyburzane.htm

    > developery Zenkowe nie moga patrzeć na bloki z wielkiej plyty, bo czekaja na wyrwę
    kasy, bo lokalizacje dobre, w centrach miast i by dawno je wyburzyli i zbudowali
    slaumsy 10 razy drożej, bo panstwo upadło i przestało się zajmowac budownictwem, bo
    teraz Zenki to sa panstwo i wszystko trzeba uzgadniac z Zenkami od 30 lat

    Cos w tym jest, ale trzeba przyznac, ze ta wielka plyta u nas:
    -krzywo zmontowana ... swoja droga jakim cudem dalo sie to krzywo?
    -nie wiadomo jak dobrze zlacza porobione, bo to juz na placu budowy,
    -czytasz - przewidywany czas eksploatacji 50-70 lat,
    -raczej kiepska izolacja termiczna - teraz dokladaja styropian.

    -plus cechy dodatkowe - np nie mozna z gazu zrezygnowac w kuchni, bo
    trzeba by instalacje w mieszkaniach zrobic na nowo, w pionach,
    pewnie i przylacza budynkow, windy nie od wejscia - zostaje pare
    schodkow, sprawia staruszkom klopot ...

    J.