  • 1. Data: 2009-04-05 20:52:34
    Temat: Re: Warszawa-Tarchomin
    Od: bogig <bogig@_NOSPAM_o2.pl>

    Witam,

    Więc wpisuję się zgodnie z prośbą.
    Bardzo chętnie ustawię się na wyjazd na rozpoczęcie sezonu, lub na inny
    wypad.
    Tel. 792055069 najlepiej kontakt skype gmitrukb.

  • 2. Data: 2009-04-05 20:56:57
    Od: Arni <a...@n...spam.org>

    bogig pisze:
    > Witam,
    >
    > Więc wpisuję się zgodnie z prośbą.

    po dwóch latach? gratuluje refleksu.

    Czy jasnej nedzy ktos ze scigacza raczy tu stanąc z podniesionym czołem
    i odpowie jakim prawem tą szasowata bramke uruchomił?
    Scigacz.pl jest działalnoscia komercyjna i chocby z tego powodu mozna
    uruchomic cancel.bota bo newsy nie sa do działalnosci komercyjnej. I
    klne sie na babcie ze do tego doprowadze bo tchorzliwych pazerniakow na
    kase nie znosze.

    --
    Sławomir Żurawski - Arni
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 3. Data: 2009-04-05 21:03:27
    Temat: Re: Warszawa-Tarchomin [OT]
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    "Arni" <a...@n...spam.org> wrote in message

> [...]
    > uruchomic cancel.bota bo newsy nie sa do działalnosci komercyjnej. I klne
    > sie na babcie ze do tego doprowadze bo tchorzliwych pazerniakow na kase

    Mysle ze moze to doprowadzic do rozkladu pozycia i rozpadu rodziny. Wszak
    koledzy nie dopuszcza bys, po czyms takim, chodzil trzezwy ;)
    Pierszyyy ;)

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & Fun Factory XT660X
    To nie forum scigacza lecz grupa dyskusyjna pl.rec.motocykle.