  • 1. Data: 2009-04-05 12:37:43
    Temat: Garaz w stolicy poszukiwany (Stare Bielany)
    Od: garbatymarcin <g...@U...pl>

    Hej,

    Jak w temacie - wlasnie sie przeprowadzilem i poszukuje garazu (miejsce
    parkingowe odpada - bo tak ;) na mojego Bandyte. Miejsce - super bedzie
    jak najblizej Metra Stare Bielany, ew. jakies 10 minut piechota od tej
    stacji.

    Jakby ktos cos wiedzial/slyszal to pomozcie prosze bo obecnie moto mam
    50 km od domu a pogoda sliczna...

    --
    Pozdrawiam serdecznie,
    Marcin

  • 2. Data: 2009-04-06 17:31:28
    Temat: Re: Garaz w stolicy poszukiwany (Stare Bielany)
    Od: "dikoj" <d...@o...pl>

    Mam ten sam problem, w tym samym miejscu :)
    W kamienicy jest miejsce w piwnicy na moto i zewnętrzne drzwi, ale prowadzą
    do nich dość strome schody :/
    Dziś obczaiłem parking strzeżony przy metrze Słodowiec. 105zł za miesiąc.
    Zatem chyba zostaje kupić dobry pokrowiec i trzymać moto na parkingu.

    dikoj