  • 1. Data: 2009-04-05 18:53:01
    Temat: Lanserzy psia mać
    Od: "Alti" <a...@g...pl>

    Waracam dzisiaj do Wrocławia i trochę za Antoninem (koło Ostrowa Wlkp)
    dopadłem bandę debili wracających z jakiegoś zlotu. Ja jadę dostawczakiem a
    oni głównie na czopkach. Jedzie sobie banda matołów tworząc piękny, wręcz
    książkowy (jak Hough przykazał) szyk. No i nie miałbym nic na przeciwko
    gdyby jechali przez te lasy na typowy lans bulwarowy (80kmh a na łukach
    zwalniali do 70kmh). Długość mieli taką jak ze 3-4 tiry pod rząd (było ich
    koło 10 -12 moto) i za chuja pana nie da się ich wyprzedzić (mimo że
    jechałem jednym z mocniejszych i szybszych dostawczaków). Czy te czopki to
    są tak gówniane sprzęty, że więcej nie jadą czy może motocykliści na nich
    jadący są po prostu pojebani i mają w głowie ogranicznik jak w tirach a poza
    tym nic ich nie obchodzi.
    Na koniec tej 30-40km drogi dojechaliśmy do obwodnicy Oleśnicy. I co mądrzy
    motocykliści zrobili. Na pasie do włączania się do ruchu na obwodnicy S8
    (typowy wjazd jak na autostradę) ich koledzy zrobili sobie parking. Razem na
    tym pasie zaparkowanych było z 50 maszyn.
    Nosz drodzy koledzy motocykliści, jebnijcie się w te głupie czerepy. Jak
    chcecie się lansowac 80kmh to zróbcie luki między mniejszymi grupami
    motocykli tak aby dało się Was wyprzedzić. Jak chcecie na siebie poczekać to
    nie róbcie parkingu z pasa włączania się do ruchu na drodze ekspresowej.
    Pewnie poleci parę inwektyw na mój temat ale szkoda że nie słyszeliście co o
    Was mówiono na CB.

    Wojtek

  • 2. Data: 2009-04-05 19:01:32
    Temat: Re: Lanserzy psia mać
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    Alti wrote:
    > Waracam dzisiaj do Wrocławia i trochę za Antoninem (koło Ostrowa
    > Wlkp) dopadłem bandę debili wracających z jakiegoś zlotu.

    Motocykle trafiły pod strzechy. Ja dwa lata nie jeździłem, czy trzy,
    nie pamiętam, dziś polatałem tak więcej niż kilkadziesiąt km i
    rozwaliła mnie ilość motocykli, nawet machanie mi się znudziło.

    --
    Diobeu
    NT650V Deauville '98

  • 3. Data: 2009-04-05 19:04:23
    Od: "Majak" <d...@o...pl>

    "Alti" <a...@g...pl> wrote in message
    > szkoda że nie słyszeliście co o Was mówiono na CB.
    >
    > Wojtek
    O NAS ?
    Maciek

  • 4. Data: 2009-04-05 19:23:10
    Od: "lesor" <p...@l...waw.pl>

    Alti wrote:
> [...]
    > Jak chcecie się lansowac 80kmh to zróbcie luki między mniejszymi
    > grupami motocykli tak aby dało się Was wyprzedzić.

    Dramat. Ale z tego co wiem to nie bylo dzis konca preclowej imprezy kolo
    Wroclawia. No i jakby byli sprecla, to mieliby kamizelki, nie? I chcieli by
    w ryj dostac. Wiec chyba sprecla nie byli. Pisz na scigacza. A moze na forum
    ktoregos z MC. Jesli masz jaja.
    A swoja droga moze i czopki ale jak widac z powyzszego opisu cfansze niz
    niesmiertelne mondzioly w szybkich bialych dostawczakach z antenka CB :)

    --
    pozdrawiam, lesor
    CB1300 Misiek

  • 5. Data: 2009-04-05 19:23:43
    Od: "Alti" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Majak" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > "Alti" <a...@g...pl> wrote in message

    > O NAS ?
    > Maciek

    O przepraszam. Ja 80kmh na takich trasach nie latam. Staram sie nie być
    zawalidroga, tak jak dzisiejsi mistrowie.

    Wojtek

  • 6. Data: 2009-04-05 19:39:25
    Od: Sir Piernik <d...@p...onet.pl>

    Alti pisze:
    ...>8
    > Waracam dzisiaj do Wrocławia...

    Zle chyba trafiles.
    Wydrukuj tego posta i przyklej w srode wieczorem na drzwiach w "Orlim
    Gniezdzie"!! :))

    Sir Piernik
    Betvelwe

  • 7. Data: 2009-04-05 19:45:36
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Alti"
    >O przepraszam. Ja 80kmh na takich trasach nie latam. Staram sie nie być
    >zawalidroga, tak jak dzisiejsi mistrowie.

    W kwestii formalnej - jaka tam była dopuszczalna?

    --
    [------------------------] No cóż, jak dla mnie w ogóle gotów do gazety
    [ K...@e...eu.org ] jest dla mnie numer jeden w konkursie na

  • 8. Data: 2009-04-05 20:00:36
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

> [...]
    > jadą czy może motocykliści na nich jadący są po prostu pojebani i mają w
    > głowie ogranicznik jak w tirach a poza tym nic ich nie obchodzi.

    Niektorzy jezdza dla przyjemnosci a nie zeby miec z tego kase wiec im sie
    nie spieszy. Zreszta na moto 80-90 km/h to jest optymalna predkosc pod
    wzgledem przyjemnosci z jazdy - nie wieje za bardzo, nie znosi, etc. Poza
    tym jadac w grupie dostososowujesz sie do najslabszej maszyny - moze byly
    jakies 125 ccm? Poza tym dozwolona predosc w niezabudowanym to 90 km/h -
    jechali raptem 10 km/h mniej a zachowujesz sie jakby jechali 20 na godzine.

    Dysiek

  • 9. Data: 2009-04-05 20:05:32
    Od: "Alti" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Mariusz Kruk" <M...@e...eu.org> napisał w wiadomości
    > epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Alti"
    >
    > W kwestii formalnej - jaka tam była dopuszczalna?

    W kwestii formalnej - prędkości z jakimi jeździsz samochodem w trasie są
    zgodne z przepisami?

    Wojtek

  • 10. Data: 2009-04-05 20:08:52
    Od: gildor <m...@g...com>

    On 5 Kwi, 21:45, Mariusz Kruk <M...@e...eu.org> wrote:
    > epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Alti"

    > W kwestii formalnej - jaka tam była dopuszczalna?

    ile pojazdów może mieć kolumna i jaka powinna byc odleglosc miedzy
    kolumnami?

    - gildor