    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ważny wyrok WSA. art. 22.5
    Date: Fri, 9 Dec 2016 18:41:23 +0100

    Użytkownik "t-1" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2016-12-09 o 18:12, Senko pisze:

    >"Zawczasu" i "zamiar' oznaczają raczej przed manewrem a nie w
    >trakcie.
    >Na skrzyżowaniu było by zapisane "w czasie"
    >Zasygnalizowanie za skrzyżowaniem chyba jest już bezprzedmiotowe.

    Chodzi mi po glowie, ze kiedys byl zapis "przed skrzyzowaniem", czy
    "zamiar skretu na skrzyzowaniu".
    Co by wymagalo migania przed wjazdem na s.o.r.o, jesli sie na nim
    zamierza skrecic "w lewo".

    Ale nie wiem - zmienili, czy mi sie wydawalo ...
    albo pomylilo mi sie z 22.2 - kierujacy obowiazany jest zblizyc sie do
    srodka lub lewej krawedzi jezdni, jesli zamierza skrecic w lewo ... a
    czemu nie przed rondem ? Nadinterpretuje ?

    J.