-
Data: 2011-07-04 00:07:00
Temat: Re: Weekend bez ofiar ?
Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]On 2011-07-03, Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:
>> Ciężko w ciągu dnia znaleźć trasę gdzie nie ma żadnych spowolnień.
>
> A cóż ja poradzę? UE "dała" dotacje, idzie Euro, ruch na wszystkich
> frontach. Myślisz, że ja jestem szczęśliwy wisząc na wahadle, czy
> tkwiąc w długiej karawanie?
Ja bym jeszcze dodał: zaszłości. Brak pasów do skrętów, rozbiegówek,
wyjazdy z posesji prosto na drogi krajowe/wojewódzkie, długie kilometry
obszarów zabudowanych gdzie wystarczyłoby jedno skrzyżowanie i budowa
wsi "w poprzek" do głównej drogi, etc.
> Sytuacja przejściowa. Na części tras
> prac nie ma i jeździ się całkiem przyjemnie. Dojdą w końcu ekspresówki
> i autostrady i będzie całkiem dobrze.
Moim zdaniem dopiero będzie półmetek.
> Zresztą jak człowiek pomyśli
> przed jazdą, to spokojnie osiągnie cel w przyzwoitym czasie.
Tak? Ok, dawaj. W piatek po pracy potrzebuję się dostać z Wawy do Pucka.
Co mam wymyśleć, żeby dojechać w przyzwoitym czasie?
>> Z okazji kolejnej wymiany poglądów mógłbyś zauważyć, że ja wcale nie
>> stoję na stanowisku "wszystkie ograniczenia są bez sensu" oraz "każdy
>> powinien mieć prawo zapierdalać ile mu się podoba"...
>
> Za to sprawę przeciągasz w drugie wahnięcie absurdu.
Nie. Po prostu zazwyczaj odpowiadam przeciwnie na zdanie adwersarza. Jak
ktoś bredzi o bezpiecznym pokonywaniu zakrętów z prędkością
2.5xograniczenie to mój komentarz jest oceniany jako "kapelusz", a jak
ktoś broni '50' na trzypasmowej ulicy bez przejść dla pieszych to się
dowiaduję, że jestem piratem drogowym. A prawda leży po środku :)
>>> Biedaku, to nie moja wina, że musisz się przebić przez pół miasta
>>> w godzinach szczytu i tylko wtedy jeździsz. Tak to jest jak się
>>> mieszka w duży mieście bez obwodnic. Na szczęście Polska nie
>>> tylko DC stoi.
>>
>> W godzinach szczytu w dużym mieście to średnia często spada jeszcze
>> bardziej.
>
> Wszystko będzie zależało od trasy, konkretnej godziny i konkretnego
> miasta.
Oczywiście.
>>> To sam widzisz, że doginanie w trasie wielkich efektów nie daje.
>>
>> Zależy od trasy i warunków. Czasem (na tej samej trasie) lekko
>> dociskając jestem w stanie skrócić swój czas przejazdu o 30%,
>
> 30% lekko doginając? O jakiej trasie piszesz? Z 3 godzin jazdy zrobią
> się 2? Litości. Zresztą jak napisałeś:
><cite>
> No i jeżdzę trochę szybciej, stąd wiem że do podbicia
> średniej o 10km/h prędkość maksymalną (bądź przelotową, kto chce
> zrozumieć zrozumie) trzeba zwiększyć dużo więcej.
></cite>
>
> To teraz mi wytłumacz jakim cudem lekko dociskając jesteś w stanie
> taki efekt osiągnąć.
Bez cudów. Płynna jazda 80-130 po gierkówce (czyli raptem 10-30 ponad
ograniczenie, i to raczej między skrzyżowaniami niż na) pozwala czasem
urwać 30 minut z półtoragodzinnej trasy. Jak jest większy ruch to nawet
miejscowe rozpędzanie się do 180 nie pozwoli z 1h50m/2h urwać więcej niż
dziesięć minut.
>> czasem, nawet jakbym mocno dociskał to więcej niż kilka procent nie urwę dopóki
>> nie zacznę wyprzedzać pod górkę itp - a tego nie robię i nie mam zamiaru
>> robić.
>
> W większości jest tak, że żeby urwać te więcej niż parę procent to
> trzeba jechać na dżygita. Ani to bezpiecznie, ani rozsądne.
Zależy od okoliczności. 180km/h na pustej A1 to (IMO) o wiele mniejsze
dżygitowanie, niż wyprzedzanie przed/na zakręcie siódemki.
Pzdr,
Krzysiek Kiełćzewski
Następne wpisy z tego wątku
- 05.07.11 23:13 Gotfryd Smolik news
Najnowsze wątki z tej grupy
- DRL tylne
- tankuj na MOL
- konpederacki debil o fotelikach
- Elektryki to jednak smrody
- musimy kupować 25% elektryków czyli MILION samochodów co roku. Jak nie to będzie KARA ;[)
- i znowu JEBNIĘTE POMYSŁY wyznawców religii klimatycznej
- Piraci bezkarni, a zwykli ludzie płacą. Kto chce zarobić na polskich kierowcach?
- kumulacja
- Mokry sen grupowego osiołka I/O :)
- Nowe przepisy dotyczące pieszych
- piękne wzruszyłem się
- zaściankowe bydło
- Serwis Kii w Warszawie
- #Motodziennik 352 - STRACH SIĘ BAĆ - Zombi VS radio AM, prawo do naprawy i niemiecki pomysł...
- Większy zasięg w elektrykach nikomu nie jest potrzebny
Najnowsze wątki
- 2025-11-24 Kraków => Production Coordinator / Representant Product Dev <=
- 2025-11-24 Warszawa => Przedstawiciel handlowy / KAM (branża TSL) <=
- 2025-11-24 Białystok => Solution Architect (Workday) - Legal Systems <=
- 2025-11-24 Białystok => Konsultant ERP Microsoft Dynamics 365 Commerce <=
- 2025-11-24 Rzeszów => ERP Microsoft Dynamics 365 Commerce Consultant <=
- 2025-11-24 Białystok => Programista React ze znajomością C++ <=
- 2025-11-24 Gdańsk => Dynamics 365 Commerce/POS Developer <=
- 2025-11-24 Białystok => Microsoft Dynamics 365 Finance Consultant <=
- 2025-11-24 Białystok => Senior Microsoft Dynamics 365 Business Central Konsultan
- 2025-11-24 I kolejne mleko się rozlało
- 2025-11-24 kolorowy e-paper
- 2025-11-24 Białystok => Konsultant Microsoft Dynamics 365 Finance <=
- 2025-11-24 Białystok => Programista Delphi <=
- 2025-11-24 DRL tylne
- 2025-11-24 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=




Ile kosztują tanie mieszkania w polskich metropoliach?