  • Data: 2020-08-01 11:41:17
    Temat: Re: Wi-Fi Direct i winda
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    in <news:5f252d50$0$17341$65785112@news.neostrada.pl>
    user ToM pisze tak:

    > Można wiedzieć z jakim systemem są wspomniane kompy?

    w81x64

    > W telewizorze wybieram tryb WiFi Direct. W komputerze sieć jest
    > widoczna. Wpisuje hasło z telewizora, ale próba nawiązania
    > połączenia trwa wieczność tzn. po kilku minutach trzeba to
    > przerwać. Komputer nie wykrywa ekranu.

    sprawdz czy problem to nieakceptacja WPA czy dostajesz ip.

    Właśnie przeczytałem jak to jest w Sony.
    To telewizor inicjuje i uruchamia sieć widoczną w eterze o
    nazwie SSID "WiFi Direct". Klienci przyłączają się do niej jak do AP.

    https://www.sony.co.uk/electronics/support/articles/
    00106593

    a jak zrobisz wtedy ipconfig /all to czy pojawia się sieć
    Microsoft WIFI direct Virtual Adapter? u mnie tak i dostaję osobne ip.

    https://ibb.co/1mWNygF

    Masz w ogóle w ukrytych devices Microsoft WIFI direct Virtual Adapter?

    https://ibb.co/QrwVytb

    --
    Piter

    człowiek chciał być królem planety