    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Wi-Fi Direct i winda
    Date: Sat, 1 Aug 2020 21:03:43 +0200

    "Eneuel Leszek Ciszewski" 5f24cb7a$0$556$6...@n...neostrada.pl

    > BTW grzania i smarowania... Gniotę mój radiator coraz mocniej... ;)
    > http://www.eneuel.w.duna.pl/error/dekiel/dgn.pdf

    > Chińczycy ponoć mają największą na świecie gniatarkę ;) do metali -- wielką
    > jak blok mieszkalny, co widziałem w TV... Chińczycy (ale niekoniecznie na

    Może trochę przesadziłem -- jak mały blok mieszkalny
    albo wysoki, wielgachny dom wielorodzinny...

    > -=-

    > Szukam ciepłoprzewodzącego poliwęglanu...

    WW. oczka chcę wzbogacić poliwęglanowymi deklami od samego dołu.
    Tą oto metodą nie będzie możliwości dotknięcia palcem czegoś, co
    mogłoby być pod napięciem w razie wewnętrznego przebicia, ale
    nadal oczka nie byłyby dostatecznie chronione przed strugami wody...
    (czy ktoś rozsądny leje w mieszkaniu wodę prosto w oświetlenie
    elektryczne zamontowane w suficie?)

    Poliwęglanowe dekle bym umocował na łbach wkrętów skręcających
    radiator z aluminiowym deklem.... Może by trzeba było jeszcze
    zakleić dziury, gdyby poliwęglanowe dekle miały być przewiercone
    na wylot w miejscu mocowania na łbach... Może kapturki okalające
    łby i włażące do dziur w poliwęglanowych deklach...

    Ale gdzie znaleźć ten cipłoprzewodzący poliwęglan?!

    > Jeśli ww. radiator doczeka się realizacji,
    > zlecę wykonanie kolejnych radiatorów, które
    > w wolnej chwili namaluję... LEDki są niemal
    > za freeko -- kosztują głównie radiatory,
    > obudowy, włączniki, przewody elektryczne...

    > R_______L____L____L____L_______R <-- przykładowo chcę coś takiego zmontować...
    > Długi, gruby płaskownik, na końcu którego są jeże... Za 10W 5cm na 5 cm bez

    Może już nie chcę tu jeży -- mogę płaskownik zagiąć na końcach i dokleić do
    tych końców takie cosie:
    https://led-byt.pl/environment/cache/images/500_500_
    productGfx_f78e72c1172aa677d9b76594dd54cebf.jpg
    tak, by żebra były ustawione pionowo...

    > zasilacza zapłaciłem nieco ponad złotówkę...

    Jedna codziennie mi przyświeca -- z czego jestem bardzo zadowolony,
    bo mam dokładnie to, co chciałem. Dziś przykleiłem (wiadomą pastą)
    ją do radiatora wyciągniętego ze starego desktopa, gdzie chłodził
    Pentium MMX 200 MHz. Do tej pory multiLEDka była na tym radiatorze,
    ale jedynie na resztkach jakiejś białej, ćwierćwiecznej pasty...

    Posmarowanie pastą daje efekt podobny do przyklejenia, co cieszy,
    bo przeca zadaniem takiej pasty jest usunięcie powietrza, którego
    brak dać powinien efekt sklejenia... (jak mokry spodek klei się
    do dna szklanki)

    > Qpię jeszcze (być może na AliExpress) tasiemki na 12V i na 5V -- będę
    > miał sporo radochy z oświetleniem...

    Natomiast bulb być może nie będę kupował przez długi czas, bo
    ,,naprawiam'' stare/zepsute -- dziś ,,naprawiłem'' 3 kolejne...
    W takiej bulbie przepala się jedna z LEDek -- wywalam ją
    i mostkuję miejsce po niej... Bulba traci nieco na swej
    mocy, ale nadal jest użyteczna... Rzecz jasna pozostałe
    LEDki też są na wyczerpaniu, ale jakiś czas jeszcze pociągną...

    -=-

    Wg mnie AliExpress jest SIUPER!!! Cieszę się całą masą mas
    użytecznych drobiazgów, które qpiłem na AliExpress. Pasta
    jest jednym z tych drobiazgów -- tania, ale na razie bardzo
    dobra! Innym jest miernik USB -- do chyba 32V (może tylko
    do 30V -- nie pamiętam) mierzący: napięcie, natężenie, moc,
    energię, czas, temperaturę i coś w ohmach -- nie wiem, czy
    tylko rezystancję, czy (jak niektórzy piszą) impedancję...
    Wraz z parką przewodów USB zakończonych krokodylkami
    kosztował kilkanaście plnów...

    Zasilające przewody USB, LEDki, ołówki itp...

    W Polsce za takie pieniądze miałbym jakieś barachło
    lub zapłaciłbym kilka, czy nawet kilkanaście razy więcej...

    --