  • 21. Data: 2013-12-03 11:34:34
    Temat: Re: Wielkosc samochodow w Europie
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 03 Dec 2013 10:30:16 +0100 osobnik zwany Andrzej Lawa
    napisał:

    > Jeździ może tak. Stanie w korku też w miarę. Ale wszelkie manewrowanie a
    > zwłaszcza parkowanie to już pewien dodatkowy problem.

    naprawdę? Jeżdżę amerykańcami już parę ładnych lat i naprawdę nie widzę w
    tym problemu. Może niektóre parkingi w centrach handlowych ale też da się
    znaleźć miejsce. Często łatwiej zaparkować Jeepem niż Mondeo

    > Dobry byłby transformer - mała pchełka dla jednej osoby na miasto, ale w
    > miarę potrzeby mogąca się powiększyć ;)

    :)

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 22. Data: 2013-12-03 11:44:54
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-12-03 10:35, Maciek pisze:

    > Bez jaj :) Wszystko powyzej 4 m to juz kamper?
    > Bardzo duze kombi albo van.

    To Ty sobie chyba jaj robisz ;)
    Powyżej 4 metrów to chyba każdy kompakt hb teraz ma :)

  • 23. Data: 2013-12-03 11:57:46
    Od: p0li <p...@t...net>

    T->Dnia 2013-12-03 10:33:29 niejaki Maciek napisał:

    > To prawda, szerokosc tez - 2 m z haczykiem robia swoje. Ale stawalem juz na

    robią zwłaszcza jak sa wydzielone pasy przy robotach drogowych - zdarzyło
    mi się urwać obydwa lusterka jednego dnia :(
    o te żółte lampki na słupkach

    > parkingach, gdzie szesciometrowy samochod po prostu by nie wlazl.

    u mnie problemem podczas parkowania jest wysokość - sporo centrów ma
    parkingi do 2m wysokości

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 24. Data: 2013-12-03 12:47:53
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-12-03 10:30, Andrzej Lawa pisze:

    > Jeździ może tak. Stanie w korku też w miarę. Ale wszelkie manewrowanie a
    > zwłaszcza parkowanie to już pewien dodatkowy problem.

    Chyba sobie żarty robisz - często takim "dużym" łatwiej się manewruje
    niż małym. Inna sprawa, że sporo też zależy gdzie się jeździ i jak.
    Wielkość często rekompensuje ewentualny problem z parkowaniem.

    > Dobry byłby transformer - mała pchełka dla jednej osoby na miasto, ale w
    > miarę potrzeby mogąca się powiększyć ;)

    Rower, rower...

  • 25. Data: 2013-12-03 12:57:50
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.12.2013 11:34, masti pisze:

    > naprawdę? Jeżdżę amerykańcami już parę ładnych lat i naprawdę nie widzę w
    > tym problemu. Może niektóre parkingi w centrach handlowych ale też da się
    > znaleźć miejsce. Często łatwiej zaparkować Jeepem niż Mondeo

    Umm... Zdaje się porównywaliśmy z miejskimi maluchami, typu Corsa czy
    (stary) Golf? ;)

  • 26. Data: 2013-12-03 13:00:45
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.12.2013 12:47, Artur Maśląg pisze:

    > Chyba sobie żarty robisz - często takim "dużym" łatwiej się manewruje
    > niż małym.

    Ummmm... Hęęęęęę??

    > Inna sprawa, że sporo też zależy gdzie się jeździ i jak.
    > Wielkość często rekompensuje ewentualny problem z parkowaniem.

    Jasne, jak codziennie woziłbym palety z cementem, to wolałbym jakiś
    furgon dostawczy.

    Ale skoro takie święto zdarza mi się raz lub dwa razy w roku, to wolę
    wziąć towar z transportem lub przewieźć po kawałku moim małym złomkiem ;)

    Chociaż faktem jest, że czasem trochę szkoda, że się nie jedzie czymś
    takim jak Marauder ;->

    > Rower, rower...

    Ścieżki, ścieżki.

  • 27. Data: 2013-12-03 13:22:06
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 03 Dec 2013 11:44:54 +0100, Artur Maśląg napisał(a):

    > To Ty sobie chyba jaj robisz ;)
    > Powyżej 4 metrów to chyba każdy kompakt hb teraz ma :)

    Odpowiadam tylko na AL-owego "kampera".

    --
    Maciek

    Od kolijevke, pa do groba,
    za ispiranje mozga je doba

  • 28. Data: 2013-12-03 13:32:48
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 03 Dec 2013 12:57:50 +0100 osobnik zwany Andrzej Lawa
    napisał:

    > Umm... Zdaje się porównywaliśmy z miejskimi maluchami, typu Corsa czy
    > (stary) Golf? ;)

    a ja myślałem, że mówimy o samochodach :)

  • 29. Data: 2013-12-03 14:01:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.12.2013 13:32, masti pisze:

    > a ja myślałem, że mówimy o samochodach :)

    Masz jakieś kompleksy i musisz je sobie kompensować? ;->

  • 30. Data: 2013-12-03 14:02:13
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.12.2013 13:22, Maciek pisze:

    > Odpowiadam tylko na AL-owego "kampera".

    Hej, to nie ja domagałem się samochodu do wożenia gabarytów i rodzinnych
    wakacji ;)