    From: AlF <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Wszyscy skonczymy w blocie :)
    Date: Wed, 28 Oct 2009 20:43:23 -0700

    Piotr Klimek wrote:
    > Hej,
    > Do Poznania mam dosc daleko, tory kartingowe w okolicy sa za male
    > (i tez daleko)a palowanie po lokalnych winklach troszeczke mi sie
    > przejadlo. Postanowilem zatem zweryfikowac poglad o tym, ze wszyscy
    > skonczymy w blocie i sprobowac jazdy w terenie :)

    mnie dopadlo roku temu jak znajomy pozyczyl sprzet i wzial mnie na
    jakies 30km bezdroz Arizonskich. stawialem opor przez rok i koncu nie
    wytrzymalem i od niedawana mam'08 YZ250F zeby bylo smieszniej kupionej
    u dilera MB http://tinyurl.com/yfrg3oe

    i musze powiedziec ze efekt pioruniacy po sie jeszcze bardziej chce
    jezdzic normalnie http://tinyurl.com/yjc6kse

    > swoja maszyne i objasnic o co w tym chodzi tak, zebym mogl sie przekonac
    > czy mi pasuje taka odmiana motocyklizmu

    mysle ze jest to w genach :-), taki atawizm motocyklowy i najlepiej
    zaczac od razu - tu moj 10-letni syn w 3ciej godzinie jazdy:

    http://tinyurl.com/yfhp523