  • Data: 2017-02-18 03:51:34
    Temat: Re: Wszystkie scierwa won!
    Od: Slon <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Friday, February 17, 2017 at 5:31:25 PM UTC-5, Starzec z Gór wrote:
    > W dniu piątek, 17 lutego 2017 03:29:44 UTC+1 użytkownik Slon napisał:
    >
    > No mamy dzięki temu kolejną martwą grupę.
    > Świętuj dalej.
    > Pozdrawiam Marcin

    Dzieki za uznanie ale niektorzy kretyni w koncu zrozumieli,
    ze wykazalem ich kretynstwo i w koncu sami sie stad wyniesli.
    Tylko wioskowy glupek jasiek wpadl tu calkiem przypadkowo
    akurat teraz, kiedy o mendach wspomnialem.
    Nie posadzam cie brak rozumu, zebys uwierzyl w taki przypadek.
    Przeciez jasiek to wyjatkowy idiota i bardzo ociezaly umyslowo.
    Sam daje demu swiadectwo.
    On nawet kolekcjonuje o sobie takie wpisy jak moje o nim.
    Przeczytaj jak ujawnial, ze mam szanse dostac sie do jego kolekcji.
    Znaczy, ze nie jestem odosobniony w prawidlowej jego ocenie.
    Martwi mnie, ze jeszcze mnie nie docenil.
    Jednak nie pohlastam sie z tego powodu.
    Jesli jednak masz mozliwosci, to wstaw sie protekcyjnie u niego,
    zeby moje szanse staly sie realne.

    Pozdrawiam
    Slon