  • Data: 2017-03-01 18:05:36
    Temat: Re: Wszystkie scierwa won!
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Slon" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    news:23f00e90-03a1-4487-affe-c59ec8c40aaf@googlegrou
    ps.com...
    On Tuesday, February 21, 2017 at 11:38:43 AM UTC-5, Yogi(n) wrote:
    > Użytkownik "Slon" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Majc wybor, wole byc tym co piszesz, niz tym co ciebie dotknelo,
    > czyli byc w rodzinie prawniczej i pederasta.

    Ty nie masz żadnego wyboru, choroba wybrała ciebie.

    >Trzeba bylo tak pisac od razu, ze twuj chuj jest zbyt maly,
    >zeby chocby do dupy sie nadawal.
    >Moze chociaz do olewania nada sie ten twuj "gigant".

    Ponieważ temat mojego chuja jest rozległy i długi, ale odbiega znacznie
    od tematyki grupy, pozwolę sobie nie kontynuować tego ciekawego skądinąd
    wątku.
    Ale twój problem streszczono w poniższym artykule i powinieneś się
    skupić raczej na nim:
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Schizofrenia_paranoida
    lna

    Oczywiście, podtrzymuję, że jesteś jebnięty, głupi, sklerotyczny - a
    przede wszystkim - stary i niedołężny. Mamy wszyscy nadzieję, że juz
    wkrótce zdechniesz, czego sobie i reszcie grupy szczerze życzę.

    --
    Yogi(n)