  • Data: 2017-02-24 20:03:18
    Temat: Re: Wszystkie scierwa won!
    Od: Starzec z Gór <d...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 24 lutego 2017 13:32:26 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
    > Użytkownik "Starzec z Gór" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Ale to moze byc umiejetne zbudowanie rynku.
    > Zrobilismy fabryke, a teraz bedziemy w kolejnych krajach reklamowac,
    > zeby fabryka 10 lat miala dzialalnosc zapewniona :-)

    I częściowo tak z pewnością jest, choć z drugiej strony gdyby Fuji miało "działkę" w
    reklamie McDonalds, to aparat byłby wyraźnie wyeksponowany, a nie przewijał się tylko
    jako element scenografii.

    > A reklamy ... jeszcze musi byc podobny odbior u tych mlodych ludzi :-)

    I jest. W większości kupują Instaxy ludzie młodzi i bardzo młodzi.

    > Nic, ale po co - robi sie z komorki, od razu wstawia na fejsa, a potem
    > mozna ewentulanie ksiege pamiatkowa wydrukowac :-)

    To tak nie działa. Taka księga polega na natychmiastowym wklejaniu wykonanych zdjęć i
    podpisywaniu się pod nimi, jest na ogół przeglądana i komentowana już na poprawinach.
    Kiedyś proponowałem że te z aparatów gości też mogę od razu drukować i wklejać, ale
    jakoś zainteresowania nie było.

    > Mlodzi, rodzice, bo reszta to na plycie :-)

    Mój rekord to 17 zestawów z jednej imprezy.

    > Tylko wiesz "bylem w Egipcie, zrobilem tysiac zdjec" ... w
    > "analogowych" czasach byloby uciazliwe, Instaxem tez ...

    Ja przywiozłem jedynie 21 filmów, byli lepsi ode mnie.
    Rzecz druga, po selekcji tych zdjęć z cyfry, zostaje dziwnie mało kadrów wartych
    zachowania.
    Pozdrawiam Marcin