eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWtargnięcie jednak jest możliwe! › Re: Wtargnięcie jednak jest możliwe!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed8.news.xs4all.nl!news.dns-netz
    .com!news.freedyn.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer02.ams1!
    peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer03.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!new
    s.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-sp
    o-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Wtargnięcie jednak jest możliwe!
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <q...@4...com>
    <1...@4...net>
    <1...@4...net>
    <61293742$0$549$65785112@news.neostrada.pl>
    <sgdqnl$dqd$1$m4rkiz@news.chmurka.net>
    <612a7da1$0$544$65785112@news.neostrada.pl>
    <612a812c$0$547$65785112@news.neostrada.pl>
    <sge4vg$jdo$1$m4rkiz@news.chmurka.net>
    From: Shrek <...@w...pl>
    Date: Sat, 28 Aug 2021 22:36:20 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/78.13.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <sge4vg$jdo$1$m4rkiz@news.chmurka.net>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 27
    Message-ID: <612a9e45$0$551$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.142.196.21
    X-Trace: 1630182981 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 551 83.142.196.21:20421
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2637
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2696592
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 28.08.2021 o 22:06, m4rkiz pisze:


    > Ja osobiście nie zdecydowałbym się przejechać przez większość znanych (a
    > tym bardziej nieznanych) przejść szybciej niż 10 km/h gdybym niezależnie
    > od okoliczności był w pełni odpowiedzialny za KAŻDY pomysł pieszego, w
    > tym celowe rzucenie się pod koła z za przeszkody ograniczającej
    > widoczność. I pewnie tak samo zachowali by się wszyscy kierowcy
    > posiadający wyobraźnię.

    Bo ja wiem - przepuszczam pieszych zanim to było modne i generalnie nie
    mam problemów z określeniem w jakim celu pieszy przy przejściu przebywa.

    > Intencja ustawodawcy była jednak inna, w powyższej sytuacji obie strony
    > nie zachowały się tak jak powinny, efektem jest kolizja w której - moim
    > subiektywnym zdaniem - kierowca ponosi 1/3 a piesza 2/3 winy. I
    > oczywiście mogę się mylić bo nie znam prędkości i stanu technicznego
    > pojazdu, trzeźwości uczestników, etc.

    I mniej więcej się zgadzamy. Kierownik nie ustąpił pierwszenstwa i jakaś
    wina w tym jest, natomiast zachowanie pieszej sugerowało jednak że chce
    samochód przepuścić a niastępnie weszła wprost pod jadący pojazd, co
    dalej jest zabronione. Czyli współwina - ponieważ skończyło się na
    wyktoczeniu to procenty akurat mało ważne.

    --
    Shrek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: