  • 1. Data: 2021-08-27 17:04:25
    Temat: Wtargnięcie jednak jest możliwe!
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    "Ku przestrodze - Piesza wtargnęła pod nadjeżdżający samochód"

    https://www.youtube.com/watch?v=GEzgOp0WYRI

  • 2. Data: 2021-08-27 17:13:23
    Temat: Re: Wtargnięcie jednak jest możliwe!
    Od: K <n...@e...com>

    On 27/08/2021 16:04, r...@k...pl wrote:
    > "Ku przestrodze - Piesza wtargnęła pod nadjeżdżający samochód"
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=GEzgOp0WYRI

    Nie ona pierwsza i nieostatnia niestety. Miala szczescie, ze auto
    jechalo stosunkowo wolno.

  • 3. Data: 2021-08-27 17:29:40
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 27 Aug 2021 17:04:25 +0200, r...@k...pl napisał(a):

    > "Ku przestrodze - Piesza wtargnęła pod nadjeżdżający samochód"
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=GEzgOp0WYRI

    No przecież pokazali. Wbiegła sobie lekkim krokiem. IMO słusznie dostała
    mandat.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 4. Data: 2021-08-27 20:37:14
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 27 Aug 2021 17:29:40 +0200, Jacek Maciejewski wrote:

    > No przecież pokazali. Wbiegła sobie lekkim krokiem.

    A z kiedy to nagranie? Bo teraz piesza ma pierwszenstwo.

    > IMO słusznie dostała mandat.

    Spytaj lepiej kto prowadzil :-)

    Albo ... podkablowac policjantow :-)

    J.

  • 5. Data: 2021-08-27 21:04:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.08.2021 o 20:37, J.F pisze:

    > A z kiedy to nagranie? Bo teraz piesza ma pierwszenstwo.

    > Spytaj lepiej kto prowadzil :-)
    >
    > Albo ... podkablowac policjantow :-)

    Pieszej słusznie mandat zaproponowali IMHO. Ale kierowczyni też się
    należy - pieszy był - był. Wchodził - no wchodził. Pierwszeńtwo miał -
    no miał.

    --
    Shrek

  • 6. Data: 2021-08-27 22:46:47
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 27 Aug 2021 21:04:35 +0200, Shrek napisał(a):

    > Wchodził - no wchodził.

    No nie! Wbiegał. A to niezdrowo i dla d... i dla portfela.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 7. Data: 2021-08-27 23:16:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > No nie! Wbiegał. A to niezdrowo i dla d... i dla portfela.

    Ale ja do mandatu dla pieszej nie mam obiekcji. Tylko kieroczyni też
    powinna dostać, bo widziała wcześniej pieszego i nie ustąpiła.

    --
    Shrek

  • 8. Data: 2021-08-27 23:44:28
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 27.08.2021 o 23:16, Shrek pisze:

    > Ale ja do mandatu dla pieszej nie mam obiekcji. Tylko kieroczyni też
    > powinna dostać, bo widziała wcześniej pieszego i nie ustąpiła.

    Na targu?

  • 9. Data: 2021-08-28 05:51:58
    Od: Peter <p...@o...pl>

    W dniu 2021-08-27 o 17:04, r...@k...pl pisze:
    > "Ku przestrodze - Piesza wtargnęła pod nadjeżdżający samochód"
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=GEzgOp0WYRI

    "wydawało jej się że znany influencer idzie drugo strono ulicy"

  • 10. Data: 2021-08-28 12:26:41
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 28.08.2021 o 05:51, Peter pisze:

    > "wydawało jej się że znany influencer idzie drugo strono ulicy"

    :-)