-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt
-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.telefonia
From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
Subject: Re: Wybierak WK-610... Jak wykonać zastępnik?
References: <nnj7po$27l$1@node2.news.atman.pl> <nnjctt$v0p$1@node1.news.atman.pl>
<nnlbu1$3gl$1@node2.news.atman.pl> <nnls8f$fpp$1@node1.news.atman.pl>
<nnnqg5$jvb$1@node2.news.atman.pl> <no5k1i$36i$1@node2.news.atman.pl>
<1...@4...net>
<no7274$44a$1@node1.news.atman.pl>
<f...@g...com>
<57a7a7f1$0$658$65785112@news.neostrada.pl>
<noal96$s00$1@node2.news.atman.pl>
<57a8e2f0$0$647$65785112@news.neostrada.pl>
<nocref$p8$1@node2.news.atman.pl>
<57aa600d$0$12550$65785112@news.neostrada.pl>
<nofuvq$399$1@node2.news.atman.pl>
<1pxy5y7e89xfb$.ngckjmt2rle8$.dlg@40tude.net>
<s...@f...lasek.waw.pl>
<nojap0$o0p$1@node1.news.atman.pl>
<s...@f...lasek.waw.pl>
<noljm0$3ft$1@node1.news.atman.pl>
Organization: : : :
Date: Sat, 13 Aug 2016 13:52:26 +0200
User-Agent: slrn/pre1.0.3-10 (Linux)
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Message-ID: <s...@f...lasek.waw.pl>
Lines: 21
NNTP-Posting-Host: 77-253-217-116.static.ip.netia.com.pl
X-Trace: 1471089147 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 639 77.253.217.116:17348
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:239179
[ ukryj nagłówki ]Pan Mark napisał:
>> Opisywałem kiedyś jak to wygląda w kolejnictwie japońskim. Wszystko
>> sterowane automatycznie przez komputer, ale semafory są, a w dodatku
>> maszynista ma obowiązek w widoczny sposób potwierdzić, że semafor
>> zauważył i rozumie co zaraz zrobi jego pociąg.
> Owszem semafory są, ale nie na liniach dużych prędkości - tam jest
> wyłącznie sygnalizacja kabinowa (tak samo jest w Niemczech i Francji).
Shinkansen pomyka po swoim torowisku -- to nie jest skomplikowana sieć.
Kontrolowanie tego ruchu jest o wiele łatwiejsze, a prawdopodobieństwo
sytuacji mogącej zagrozić kolizją niewielkie.
> Nawet na zwykłach liniach w Japonii jedna nastawnia może kontrolować
> 200 km linii.
...które to 200 km może znajdować się na niewielkim obszarze, gęsto
przecinając go w różnych kierunkach.
--
Jarek
Następne wpisy z tego wątku
- 15.08.16 18:59 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Kup szybko nową ładowarkę do smartfona
- Telefonia VoIP
- "betamaxy" i inne voip-y dzisiaj
- Hackowanie SS7
- nowe spamerstwo ?
- Przychodzące impulsy telefon nie dzwoni
- Re: Zgody...
- Jak tanio dzwonic do Wielkiej Brytani?
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Czas umierać.
- [ot] aplikacja - ameryk. nr. telef + dzwonienie za free do stanow i kanady
- Vectra 'Plan domowy bez limitu'
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Re: Ponownie: androSRAJ i zarządzanie książką teleSRAną z bitMłyna
Najnowsze wątki
- 2025-07-21 cashback
- 2025-07-21 Pomarańczowy rakietnyj on de telefon ;)
- 2025-07-21 Gdańsk => Kotlin Developer <=
- 2025-07-21 Warszawa => Sales Executive / KAM <=
- 2025-07-21 Gdańsk => Programista Kotlin <=
- 2025-07-21 Białystok => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-21 opornosc falowa
- 2025-07-21 Katowice => Key Account Manager IT <=
- 2025-07-21 Wrocław => Controlling systems Consultant <=
- 2025-07-21 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-20 Absurdalny zakaz fotografowania będzie nowelizowany
- 2025-07-20 Takie tam...
- 2025-07-20 https://newsgrouper.org/pl.soc.prawo blokuje posty: 154 posts blocked.
- 2025-07-20 Bateria 9V 6F22, alkaliczna v cynkowa, samorozładowanie, bateria wysokiej trwałości do miernika
- 2025-07-20 Tani zakup z ali?