    From: crazy bejbi <t...@n...ma.wcale>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: Wybór szerokości zawartości www
    Date: Sat, 05 Feb 2011 09:29:33 +0100

    W dniu 2011-02-04 19:49, Marek pisze:

    > Nie ma co się zastanawiać. Zerknij tu:
    > http://www.ranking.pl/pl/rankings/screen-resolutions
    .html

    Te dane są troszkę jednak mało dokładne. Czasem decyduje też branża (np.
    sklepy społem, gdzie w sklepach mają "stare komputery" i wszyscy
    narzekają, że nowa strona formowa się źle wyświetla). A np. na tej
    stronie jest wejście do ich jakiegoś panela, itd...

    Ja robię ostatnio wszystkie designy na 1000px, żeby nie zostawiać
    marginesów, wcześniej robiliśmy na grid960px, ale jednak 40px to dużo
    strat. A tak, to ci co mają 1024 to widzą praktycznie od brzegu do
    brzegu (1024-20px na scrolla) a ci co mają większe rozdzielczości, czyli
    zdecydowana większość nie narzekają, że mają "wąsko".

    Oczywiście są też klienci, którzy świadomie po rozmowie chcą stronę na
    1200px ... Ale to głównie nowoczesne branże, dla których pewna liczba
    niszowych klientów z netbookami za 1zł z orange nie ma specjalnie znaczenia.

    Wojtek

    --
    polecam stronę: www.nartyrowery.pl
    największy sklep ze sprzętem narciarskim i snowboardowym