-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.interia.pl!not-for-mail
From: "P.B." <p...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Wygodna rajdówka na.. szutry i ...trasy
Date: Sat, 8 Feb 2014 20:09:31 +0100
Organization: INTERIA.PL S.A.
Lines: 19
Message-ID: <5se62ac8eb7l.1pml9643t94n3$.dlg@40tude.net>
References: <52f60bd1$0$2145$65785112@news.neostrada.pl>
<1v03gfr672udg$.1k2z28vbo1tsu.dlg@40tude.net>
Reply-To: p...@w...pl
NNTP-Posting-Host: host-81-190-52-110.lublin.mm.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1391886794 27724 81.190.52.110 (8 Feb 2014 19:13:14
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 8 Feb 2014 19:13:14 +0000 (UTC)
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl Hamster/2.1.0.11
Archive: no
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2523178
[ ukryj nagłówki ]Dnia Sat, 8 Feb 2014 16:59:03 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):
> A znając Citroena, to Xanta wyposażona jest pewnie w hydropneumatykę, która
> w takich warunkach dopompowała zawieszenie i wymiotła w tym teście.
> Bo Xantia nie ma wcale żadnych szczególnych właściwości trakcyjnych.
Xantia Activa to seryjnie produkowany prototyp :) Studium Citroena na temat
trakcji i komfortu zawieszenia. W Activie stabilizatory są sztywne jak
szyny kolejowe i zamiast jednego z łączników stabilizatora mają siłownik
hydropneumatyczny sterowany przez komputer. Komputer steruje też
sztywnością siłowników przy kołach (hydractiv), które zastępują klasyczny
układ sprężyna-amortyzator. Mimo niepozornego wyglądu, jest to prawdziwy
wilk w owczej skórze: zarówno jeżeli chodzi o trakcję i osiągi, jak i
koszty i problemy z serwisem. Sprawna Activa V6 zasadniczo w przyrodzie nie
występuje.
--
Pozdrawiam,
Przemek
Następne wpisy z tego wątku
- 08.02.14 21:26 _Michał
- 08.02.14 23:51 P.B.
- 16.02.14 18:15 _Michał
- 16.02.14 19:13 Tomasz Pyra
Najnowsze wątki z tej grupy
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
- Kolejna ofiara elektryczności
- mija rok jeżdzenia po lewej
- Elektryki jednak są NIEBEZPIECZNE
Najnowsze wątki
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-23 Warszawa => Starszy inżynier DevOps (AWS) <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-23 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-23 Wrocław => Senior Key Account Manager IT <=
- 2025-07-23 Trójmiasto => Head of Social Media <=
- 2025-07-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Lublin => ERP Implementation Consultant (AP Module) <=
- 2025-07-23 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-07-23 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-07-23 Kraków => Kotlin Developer <=
- 2025-07-23 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-07-23 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy (systemy controlingowe) <=