    From: "W.P." <l...@w...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Wykłady ze sprzętu komputerowego
    Date: Sat, 14 Aug 2010 23:57:07 +0200

    Użytkownik Radosław Sokół napisał:

    > Ale to w takim razie piszesz o technologiach informatycznych
    > i informacyjnych,
    <adwokat diabła ON>:
    Nie, po co np artyście wiedza o bazach danych, itp.
    Natomiast na "
    a nie zajęciach "ze *sprzętu* komputerowego".
    mogliby np dowiedzieć czego oczekiwać po dysku podłączonym po USB a czym
    po FireWire i dlaczego do tego ostatniego nie podpinamy myszki.... :)

    Jak rozróżnić złącza. Czy to już budowa czy jeszcze użytkowanie?

    > Używania komputerów warto uczyć wszystkich. Budowę i sposób
    > działania zainteresowani poznają sami jak tylko pojmą pod-
    > stawy elektroniki cyfrowej.

    Techniczni tak. A co z resztą?

    Faktem jest, że (o ile wiem) NIE MA jakiejś pozycji dostępniej z PODSTAW
    budowy komputera. Z punktu widzenia użytkownika.
    Coś w klimacie:

    komputer składa się z: klawiatury, myszy, monitora oraz komputera
    właściwego...
    komputer właściwy składa się z.....

    I (chyba zapomniany fakt) że system operacyjny jest "PRZEKŁADKĄ" między
    tym co nas interesuje naprawdę (aplikacja) a "komputerem właściwym".

    Kilka (naście?) razy widziałem jak ludzie czegoś takiego szukali (często
    dla starszej osoby) i nie było odzewu... :(

    W.P.