  • 71. Data: 2021-12-23 09:55:53
    Temat: Re: Wypadek Szydło
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 22 Dec 2021 21:52:45 +0100, r...@k...pl wrote:

    > - Pamiętam wypadek p. Szydło. Pracowałem wtedy dla TVP, miałem dyżur i
    > natychmiast zostałem wysłany do Oświęcimia. Te kłamstwa i manipulacje widziałem
    > z bliska. Rozmawiałem ze świadkami wypadku - nikt nie słyszał sygnałów - tak
    > były dziennikarz TVP Marcin Jakóbczyk opisuje, jak telewizja publiczna ukrywała
    > prawdę o wypadku z udziałem Beaty Szydło.

    A to nie jest manipulacja?

    skad zostal wyslany - z Krakowa, z Katowic?
    Godzina dojazdu czy dluzej?
    Wiec czy aby na pewno rozmawial ze swiadkami wypadku, a nie gapiami na
    miejscu?

    A jak rozmawial - to gdzie jest film? :-)

    No i tak prawde mowiac ... skoro powątpiewam w dobre zapamietanie,
    to czy tym swiadkom mozna wierzyc?
    Jakby ktos tam byl byl blisko, i widzial to uderzenie w drzewo,
    to moze by zapamietal, czy cos wyło.

    A jak wył pierwszy samochod w konwoju ?

    J.

  • 72. Data: 2021-12-23 09:59:13
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 22 Dec 2021 19:49:19 +0100, Shrek wrote:

    > Spokojnie - nikt s prokuratury akurat nie słyszał ani nie czytał.
    > Przecież jakby go skazali to zaraz by powstał problem co zrobić z resztą
    > składających, jeszcze kolo pierdolnie że p.o.remier wcale nie spała.

    A powstanie problem?
    Jak tego oskarzą, to myslisz, ze reszta tak chcetnie zezna, ze tez
    fałszywie zeznawali?
    Czy raczej zezna, ze nic takiego, syreny wyły, a ten kłamie i
    znieslawia :-)

    > No
    > i minister za zniesławienie "młodego kierowcy w sejczento". Nawet jak
    > sam się podpierdoli to odmówią wszczęcia:P

    J.

  • 73. Data: 2021-12-23 10:02:40
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 22 Dec 2021 19:45:59 +0100, Shrek wrote:

    > To może trzeba sprawdzać - komendant ma zorganizować, a jak nie będzie
    > działało to degradaacja - od razu zacznie działać jak komendant będzie
    > musiał wybrać między dupą swoją a perspiranta.

    Trzeba. Ale to koszta dodatkowe :-)

    A potem trzeba bedzie naprawiac.
    I sie okaze, ze komendant obowiazku dopelnil, sprawdzil, powiadomil
    kogo trzeba, a monitoring nie dzialal zgodnie z prawem - bo czekal na
    naprawe :-)

    > Z tym że tu akurat się pechowo nagrało... no i zamiast kamery zepsuła
    > się płyta cd. Rzopękła się... rozumiesz..

    Te napedy z predkoscia 48x ... moga peknac.
    Ale bo te akta, ktore sie nosi w rekach, a plyty z nich na podloge
    wypadaja ...

    > No to trudno. Wtedy jak nie strony nie mogą dojść do porozumienia co się
    > odpierdoliło to po prostu przyjmujemy że funkcjonariusze kłamią i tyle.
    > Bedą bardziej o sprzęt dbali:P

    No jest taka mozliwosc, ale trzeba najpierw ustalic dokryne :-)

    J.

  • 74. Data: 2021-12-23 19:10:17
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.12.2021 o 10:02, J.F pisze:

    > Trzeba. Ale to koszta dodatkowe :-)

    Dlaczego? Komendant dostaje info że jak się będzie psuć, to on wraca do
    zamiatania krawężnikow. No i po prostu przestaje się psuć - gdzie tu koszty?

    > I sie okaze, ze komendant obowiazku dopelnil, sprawdzil, powiadomil
    > kogo trzeba, a monitoring nie dzialal zgodnie z prawem - bo czekal na
    > naprawe :-)

    No dobrze. Papier w kiblu ogarniają na kulsonariacie? No to jak są to
    zrobić tego co ogarnia srajtaśmę komendantem a z komendanta sprzątacza
    od kilba i po problemie. Można? Moszna! jak nauczy się ogarniać kibel i
    przez miesiac kibel się nie zapcha i srajtaśma będzie to znaczy że ma
    kompetencje i można powoli awansować - jak znów zostanie komendantem i
    się kamery spierdolą, to wypad do cywila bo nie rokuje albo pechowiec -
    tak czy inaczej na komendata się nie nadaje.

    > Te napedy z predkoscia 48x ... moga peknac.

    Na półce rozumiesz się rozpękła. Jak lustro w seksmisji:P

    > Ale bo te akta, ktore sie nosi w rekach, a plyty z nich na podloge
    > wypadaja ...

    Rozumiem. Dlatego tak istotne w tej robocie jest nie mieć pecha. No
    niestety pechowców trza wypierdalać bo się nie nadają do tak delikatnej
    roboty...

    > No jest taka mozliwosc, ale trzeba najpierw ustalic dokryne :-)

    I dokładnie tak to powinno wyglądać. Miały być dowody ale się nie
    nagrały? No trudno panowie, doświadczenie życiowe wskazuje że kłamiecie
    jak nomen omen psy.

    --
    Shrek

  • 75. Data: 2021-12-23 19:12:47
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.12.2021 o 09:59, J.F pisze:

    > A powstanie problem?

    No taki zdziebko większy niż teraz.

    > Czy raczej zezna, ze nic takiego, syreny wyły, a ten kłamie i
    > znieslawia :-)

    Nikt go o nic nie będzie oskarżał. Choć w sumie jak się zastanowić... to
    już raz odjebali tak, że do tej pory z podziwu wyjść nie możemy.
    Przecież wystarczyło podpisać kwity, "pokrzywdzonego" sopika awansować i
    premią obdarować za fatygę i po trzech dniach nikt by nie pamiętał. Więc
    w sumie...

    --
    Shrek

  • 76. Data: 2021-12-24 10:49:24
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 22.12.2021 o 12:29, r...@k...pl pisze:

    > Inne mendy czasem mówią prawdę.

    Nie, i dla tego są właśnie mendami.

  • 77. Data: 2021-12-24 10:50:18
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 22.12.2021 o 12:29, r...@k...pl pisze:

    > Zazwyczaj gdy ktoś czymś ryzykuje, to raczej mówi prawdę.

    Może nie mówić tego jako nawrócony grzesznik tylko taki znowu
    zainteresowany materialnie świadek. A co do zasady to większość złodziei
    i innych zakał ludzkości stoi przed dylematem  -"czy mi się to opłaci"..
    to nje kwestia kłamać czy kraść itd, ale za/na ile.

  • 78. Data: 2021-12-24 10:51:27
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 22.12.2021 o 14:55, ii pisze:

    > Że łapówki można nie wziąć i dalej żyć a jak kariera się zachwieje to
    > możesz nie pozbierać się.

    Głupoty jakieś wymyślasz i tyle. Nic nie usprawiedliwia łapownika, bo
    dla normalnego człowieka nieważne na co przeznacza/y dobra pozyskane w
    ten sposób.

    > Retoryczne jest to, że pod presją człowiek robi wszystko co mu się każe.

    A kto niby ma określać poziom tej presji?

    > Ci co pracują na pewno dalej mają.

    Podsumujmy - wtedy mógł stracić pracę, dzisiaj potrzebuje środków na
    chore czy głodne dzieci.. Każdy panie kolego ma swoje priorytety i cenę
    a więc nie godzi się nikogo takiego usprawiedliwiać i rozgrzeszać.

  • 79. Data: 2021-12-24 23:25:37
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 24.12.2021 o 10:51, trybun pisze:

    > Głupoty jakieś wymyślasz i tyle. Nic nie usprawiedliwia łapownika, bo
    > dla normalnego człowieka nieważne na co przeznacza/y dobra pozyskane w
    > ten sposób.

    Dalsze funkcjonowanie w życiu nie jest ważne? Jak byś nam tutaj napisał
    te swoje wywody jakby Cię wywalili z pracy?

    > A kto niby ma określać poziom tej presji?

    Nie ma czego określać. Relacja pracodawca-pracownik przesądza. Pracownik
    musiałby inną pracę mieć by propozycji łapówki nie przyjąć.

  • 80. Data: 2021-12-25 14:34:29

    Fri, 24 Dec 2021 10:49:24 +0100, w <sq4533$90b$1@gioia.aioe.org>, trybun
    <M...@j...cb> napisał(-a):

    > Nie, i dla tego są właśnie mendami.