  • Data: 2010-03-30 14:29:52
    Temat: Re: Wyprzedzanie na przejściu
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Mirek Ptak pisze:

    > Słusznie :) :
    > Art.11
    > 6. Jeżeli mają zastosowanie postanowienia ustępu 5 lit. a) niniejszego
    > artykułu i natężenie ruchu jest takie, że pojazdy nie tylko zajmują całą
    > szerokość jezdni przeznaczonej do ruchu w kierunku, w którym się
    > poruszają, lecz także jadą z szybkością zależną od szybkości
    > poprzedzającego pojazdu poruszającego się w danym rzędzie, to:
    > a)bez naruszania postanowień ustępu 9 niniejszego artykułu jazda
    > pojazdów na jednym pasie ruchu z większą szybkością niż na innym pasie
> [...]

    Ty się przyznałeś, że nie miałeś racji, ale są osoby, które powołują
    się na konwencję wiedeńską, której treści najwyraźniej nie znają, bądź
    zwyczajnie pomijają niewygodne fragmenty. Zastanawia mnie, czy ktoś
    za chwilę nie będzie próbował udowadniać, że do zacytowanych przepisów
    można się nie stosować, ponieważ w ostatnim zdaniu jest błąd, albo
    źle je ludzie interpretują ;)