  • Data: 2010-03-31 09:27:50
    Temat: Re: Wyprzedzanie na przejściu
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 29 Mar 2010 22:00:18 +0200, JaTy z SKMK napisał(a):
    > ale się popisaliście - wszyscy "przed-piscy"

    Przed milionami słuchaczy? :)

    > nie ważne jaka różnica prędkości - to jest zawsze wyprzedzanie
    > bezpośrednio przed przejściem lub na przejściu!!!

    Paranoją jest to, że traktuje się to "zerojedynkowo". ZAWSZE jest
    wyprzedzanie, bo nigdy auta nie jadą z równą prędkością. Co więcej, jeśli
    chcesz to przyhamowując możesz wkopać kierowcę jadącego obok siebie ;)
    Za "wyprzedzanie" na dwupasmówce z różnicą prędkości 1km/h grozi dokładnie
    ta sama kara co wyprzedzanie na jednopasmówce po drugiej stronie wysepki...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944