  • Data: 2015-05-19 19:00:21
    Temat: Re: Wysyp "30"?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik bartosz b...@w...pl ...

    > Znamienne, a wrecz tragiczne jest to, ze nie rozumiesz mojej
    > odpowiedzi i ze probujesz wycisnac ze mnie jakas wartosc predkosci.
    > Tymczasem takiej obiektywnej wartosci po prostu _nie ma_!
    >
    > Myslenie podobne do Twojego prezentuje waaaadza - to calkowite
    > nieporozumienie.

    Kpisz i tyle.
    Ale skoro nie da sie okreslic to moze powiedz od czego uzalezniasz to ze
    jedna prostą droga jedziesz X a drugą Y.
    Jak odppowiesz konkretnie to moze sie okaze ze gadamy o tym samym.
    Innymi słowy - skoncz z polsłówkami! :)

    > A ty nie masz? - to ulatw prace zlodziejom w mundurkach i sam oddaj
    > prawko
    >:)

    Ze co?
    Obecnie tyle nie jezdze, ale jezdziłem i 140 na równej prostej drodze nie
    nastrecza zadnych problemów w prowadzeniu auta.
    Bo niby czemu by miała?

    > Bez kozery powiem: pincet. Przelicytujesz mnie?
    > Sorki, ale glupie pytanie, to i nienajmadrzejsza odpowiedz.

    Niewatpliwie odpowiedz nie jest najmadrzejsza.

    > No wlasnie - to dlaczego nie lapali?

    znów kpisz?
    Jak to nie łapali?

    > Niekoniecznie - mogli tez zabrac prawko, nie bylo przeciwskazan
    > prawnych.

    A po co mieliby zabierac?

    > Ja tak nie sadze.

    Powaliła mnie Twoja argumentacja.
    Pozwolisz ze argumentowi BO TAK jak zwykle przeciwstawie argument BO NIE!

    > Chcieli zarobic, ale sa na to za glupi :) - rowerzysta u nas groszem
    > nie smierdzi :)

    Przeciez to nie o to chodzi czy rowerzysta ma kase tylko o to ile
    kosztowała obsługa procesu... boshhh...