    From: Skorupa <lukasz.skorupski@[nospam]gmail.com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Wyznawca Nokii duma nad Samsung Omnia
    Date: Tue, 24 Feb 2009 23:26:44 +0100

    Pooh pisze:
    > Od lat jestem wyznawcą Nokii. Za czasów gdy komórki tylko dzwoniły i ledwo
    > co zaczęły w PL SMSować miałem też przez chwilę inne aparaty co tylko mnie
    > utwierdziło w przekonaniu, że jedynym słusznym wyborem jest Nokia.
    > Od jakiś 5 lat używam nokii z Symbianem - najpierw 7650, od dwóch lat E65.
    >
    > Przyszedł czas zmiany telefonu i nie widzę w ofercie Nokii nic dużo
    > lepszego niż to co mam teraz (bo w sumie mam w telefonie wszystko poza
    > odbiornikiem GPS). Zacząłem więc się zastanawiać nad telefonem z Windowsem
    > na pokładzie i z dużym wyświetlaczem. Plusy to większa ilość aplikacji,
> [...]

    Szybko i krótko

    Tak jak Ty uznaję tylko Nokię.

    Miałem 6280, po niej natchnęło mnie na telefon z Windowsem i kupiłem
    etena x500+, po tygodniu zaczął mnie wkurzać brak namacalnej klawiatury.
    Ekran w świetle nieczytelny, zamulanie telefonu przez różne aplikacje.
    Żeby cokolwiek ustawić pod siebie trzeba sie wczytać w tony postów na
    różnych grupach dyskusyjnych.

    Po 4 - 5 miesiącach sobie odpuściłem i kupiłem N95 8GB i jestem znacznie
    bardziej zadowolony niż z etena ;)

    --
    Pozdr.
    Skorupa