  • From: Waldek Godel <n...@o...info>
    Subject: Re: Wyznawca Nokii duma nad Samsung Omnia
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Date: Tue, 24 Feb 2009 22:35:41 +0000

    Dnia Tue, 24 Feb 2009 22:32:45 +0100, Pooh napisał(a):

> [...]

    Będzie ciężko, bo symbian jest nieintuicyjny i przyzwyczajenia będa bolały.

    jest - zawsze można wyłączyć tą zabawkę Samsunga, włączyć normalny ekran
    today i użyć jednego z tysięcy pluginów.

    jw

    można

    używając klawiaturki ekranowej

    Omnia ma opinię awaryjnej. Z drugiej strony nachalna reklama spowodowała,
    że sprzedało się jej sporo i dużo egzemplarzy trafiło do przypadkowych osób

    Kwestia jeszcze którego modelu używałeś, ale w zasadzie szybkość będzie
    raczej dużym pozytywnym zaskoczeniem.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Chcemy, by nasi klienci byli jeszcze bardziej zadowoleni" - Jacek Dziekan,