    From: Jan Strybyszewski <k...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Wyznawca Nokii duma nad Samsung Omnia
    Date: Wed, 25 Feb 2009 09:36:10 +0100

    Jacek Sowiński pisze:
    > Użytkownik "Pooh" <n...@n...pooh.priv.pl> napisał w wiadomości
    >
    > WM działa jak Windows na komórce, menu Start, skróty klawiszowe z Windowsa
    > (ctrl+c,+v)itp.
    > Jeśli potrafisz pracowac na Windowsie, to na WM tez dasz rade.
    > WM pozwala niemal bez ograniczeń skonfigurowac telefon pod użytkownika,
    > Symbian jest przy nim troche jednak ograniczony.

    Frazesy. Wez i uloz po swojemu pliki w menu start :) Wez i skastomizuj
    sobie cokolwiek z ustawien no i wez palcem ustaw cokolwiek w Settings.
    Na dodatek jezyk Polski to dalej nakladka prawda ?

    > Dokumenty pakietu Office z WM są bardziej kompatybilne z Windosowym MS
    > Office niż te z Symbiana (wiecej czcionek i znaków specjalnych).

    Potrzebne jak dziura w moscie

    > nie wiem jak w Samsungach, miałem kilka MDA/PDA z WM5 i 6, jednak zawsze WM
    > był wolniejszy, cześciej sie zwieszał niz jakakolwiek Nokia z Symbianem :)
    > Np. ktoś do mnie dzwoni, telefon już gra, świeci i wibruje, ale jeszcze 2-3
    > sek mija zanim odnajdzie i wyświetli nazwe kontaktu dzwoniącego.
    > Nie wiem jaki jest procek w tym Samsungu, ale jeśli ponizej 400MHz to sobie
    > odpuść, chyba ze jesteś wyjątkowo cierpliwy, ewentulnie jesteś fanem PDA.

    PDA z WM sa bardzo specyficzne i funkcje telefonu jest w nich spartolona

    --
    Portal edukacyjny o inwestowaniu - http://www.inwestowanie.org.pl/
    Historia Pieniądza kompendium wiedzy http://www.historiapieniadza.pl/