  • 61. Data: 2022-05-01 21:18:26
    Temat: Re: Wzmacniacz różnicowy (nie instrumentalny) działa dziwnie
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

    > Trzeba ją stosować nawet jak w ścieżce nie ma żadnych elementów, które
    > znacząco opóźnią sygnał (LC)?

    W tym przypadku wzmacniacz operacyjny ma kompensację w swojej
    strukturze. A dodatkowo jest tak wolny, że przesunięcie fazy, które
    mogłoby powodować kłopoty, pojawia się przy częstotliwości, która jest
    poza jego możliwościami. A elementy LC są zawsze.

    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 62. Data: 2022-05-02 19:11:18
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 29 Apr 2022 20:57:30 +0200, Piotr Wyderski wrote:

    > Wybierz sobie:
    >
    > https://www.richis-lab.de/2N3055.htm

    Hm, porzadna elektronika to niemiecka?
    Czy po prostu nie potrafili zrobic malego, a wcale nie musi byc duzy
    :-)

    > Spektrum jest szerokie. W UV trochę też:
    >
    > "The spectral distribution of the light is continuous with a long tail
    > extending to photon energies greater than 3.3 ev."

    Skad ten ciagly rozkład ?

    > I sprawnośc kwantowa:
    >
    > "A tentative figure for the emission efficiency over the visible
    > spectrum is one photon for every 10^8 electrons crossing the junction."
    >
    > W LEDach bywa 50%.

    A jakby tak LED podlaczyc odwrotnie ?

    J.

  • 63. Data: 2022-05-02 19:17:19
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 29 Apr 2022 20:49:49 +0200, Piotr Wyderski wrote:

    > INA196 np.? -16..+80V CM.

    Dla kolegi chyba idealne, ale jak widac - trzeba szukac pod innych
    haslem, lepszym :-)

    J.

  • 64. Data: 2022-05-02 19:20:47
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 29 Apr 2022 20:39:48 +0200, JDX wrote:
    > On 29.04.2022 16:07, J.F wrote:
    > [...]
    >
    > Np. transila żeśmy nie spolszczyli (kilka lat temu była tutaj nawet
    > rozpoczęta przeze mnie dyskusja na ter temat). Chociaż z tym transilem
    > to tak trochę jak elektrolux - odkurzacz, karcher - myjka ciśnieniowa.
    > :-)

    Juz spolszczylismy, bo jak widac - odmieniasz :-)

    >W zasadzie nawet LED-a niezbyt spolszczyliśmy. :-)

    za to doszly kolejne problemy:
    -dioda LED ... ale to nie tylko my,
    -IR LED, UV LED ... to tez nie tylko my,
    -żarówka LED ..

    J.

  • 65. Data: 2022-05-02 20:17:29
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Dla kolegi chyba idealne, ale jak widac - trzeba szukac pod innych
    > haslem, lepszym :-)

    Jakbym robił to drugi raz... :) Teraz już jest założone, wlutowane i
    zamknięte w busie przygotowanym na wyjazd :)

    --
    Kawal dla studentow zdajacych sesje (moze znany, nie wiem):
    Wchodzi student na egzamin do profesora. Otwiera walizke, wyciaga trzy