    From: Krzysiek <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Z CRT na LCD - dylematy przesiadkowe
    Date: Mon, 14 Sep 2009 02:06:08 -0700 (PDT)

    On 11 Wrz, 13:35, Tomasz Holdowanski <m...@U...poczta.onet.pl>
    wrote:
    > Witam!
    >
    > Po latach wiernej służby zaczynają umierać moje ukochane Eizo T67S :(
    >
    > Pytanie: co zamiast?
    > W grę wchodzą:
    >
    > - Eizo L795 (S-IPS),
    > - Eizo L768 (PVA),
    > - Eizo S1921 (PVA),
    > - Nec 2070NX (S-IPS),
    > - Nec 2170NX (PVA).
    >
    > Zastosowania: obróbka foto, szeroko pojęta praca biurowa (no dobra,
    > przeglądanie netu itp. :P), okazjonalne granie w średnio dynamiczne
    > gry.

> [...]

    Dobry tekst na ten temat (co polecam wszystkim) jest na stronie Nikon
    Forum, a dokładnie tu http://nikon.org.pl/showthread.php?t=32374
    dalej jest link do dyskusji na temat tych i innych monitorów czyli
    spora baza wiedzy. Osobiście używam NEC P221W + kalibrator i bardzo
    sobie chwale ten pół-profesjonalny monitor za rozsądną cenę (ok.
    2000zł). Co do dylematów a propos wielkości, to napomknę, że te 22"
    nie zajmują więcej miejsca niż 17" CRT ;-)