  • 31. Data: 2011-10-14 22:16:12
    Temat: Re: Z cyklu - jaki olej?
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-10-13 17:00, DoQ pisze:
    > Witam,
    >
    > Coś dla marud z PMSu ;)
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=qvf8Bv5l7Z4
    > http://www.youtube.com/watch?v=pXFhjeuMp_U
    > http://www.youtube.com/watch?v=jDk0YvCmhU8
    >
    > IMHO całkiem fajna reklama ;-)

    Fajna, ale nie do wszystkich samochodów jest pasujący
    Platinum ;)

  • 32. Data: 2011-10-14 22:29:05
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Fri, 14 Oct 2011 22:14:27 +0200, Artur Maśląg na pl.misc.samochody
    napisał(a):

    > Wróć do początku i czytaj ze zrozumieniem.

    Zbiorowo :

    http://www.orlenoil.pl/oferta/samochody_osobowe,1,40
    2.html
    http://www.orlenoil.pl/oferta/samochody_osobowe,1,40
    3.html
    http://www.orlenoil.pl/oferta/samochody_osobowe,1,40
    4.html
    http://www.orlenoil.pl/oferta/samochody_osobowe,1,40
    5.html

    To są te same oleje :) ? Bo parametrami to trochę się różnią.

    A co tam, nawet klasą jakościową się różnią. Tą samą to mają jedynie
    klasę lekości.

    Słyszeli o olejach np. Motul Specific ?

    "Bóg jest zawsze po stronie wielkich batalionów. Henri de Turenne (1611 -
    1675)"

  • 33. Data: 2011-10-14 22:35:34
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    Ale ty czlowieku jestes meczacy :/

    sz.

  • 34. Data: 2011-10-14 22:38:06
    Od: Pete <n...@n...com>

    On 10/14/2011 3:29 PM, Marcin Stankiewicz wrote:
    > To są te same oleje :) ? Bo parametrami to trochę się różnią.

    Gratulujemy refleksu.

    Pete

  • 35. Data: 2011-10-14 22:41:06
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Fri, 14 Oct 2011 15:38:06 -0500, Pete na pl.misc.samochody napisał(a):

    > Gratulujemy refleksu.

    Mnie ? Ja od początku wiedziałem, że to nie są te same oleje z inną nakleją
    :)

    "Lubczyk: Napar dla par. Fangrat Tadeusz"

  • 36. Data: 2011-10-14 23:18:33
    Od: Pete <n...@n...com>

    On 10/14/2011 3:41 PM, Marcin Stankiewicz wrote:

    > Mnie ? Ja od początku wiedziałem, że to nie są te same oleje z inną nakleją
    > :)

    To trzeba bylo to na poczatku napisac a nie zadawac pytania czy "5W50
    Mobila, i 15W40 Motorgolda to ten sam olej."

    Podczas gdy ty uczepiles wyrwanego z kontekstu watka dyskusji, inni juz
    wczesniej napisali, ze roznice pomiedzy V, F, XF nie tycza sie jedynie
    naklejki.

    EOT

    Pete

  • 37. Data: 2011-10-15 09:53:14
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Fri, 14 Oct 2011 16:18:33 -0500, Pete na pl.misc.samochody napisał(a):

    > inni juz wczesniej napisali, ze roznice pomiedzy V, F, XF nie tycza sie
    > jedynie naklejki.

    Możesz wskazać M-id ? Bo ja w tym wątku czegoś takiego nie zauważyłem.
    Oprócz Twojego posta, na którego Godel też się zaciął.

    "Krytyk jest jak samochód: im gorszy, tym więcej robi szumu."

  • 38. Data: 2011-10-15 13:28:36
    Od: to <t...@x...abc>

    begin DoQ

    > http://www.youtube.com/watch?v=qvf8Bv5l7Z4
    > http://www.youtube.com/watch?v=pXFhjeuMp_U
    > http://www.youtube.com/watch?v=jDk0YvCmhU8
    >
    > IMHO całkiem fajna reklama ;-)

    Podobno jest też wersja do polskich silników:
    http://u.42.pl/2GTo_MaxExpert_PL

  • 39. Data: 2011-10-15 13:59:01
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Podobno jest też wersja do polskich silników:
    > http://u.42.pl/2GTo_MaxExpert_PL

    Dobre :)

    sz.

  • 40. Data: 2011-10-15 15:27:40
    Od: Pete <n...@n...com>

    On 10/15/2011 2:53 AM, Marcin Stankiewicz wrote:
    > Możesz wskazać M-id ? Bo ja w tym wątku czegoś takiego nie zauważyłem.
    > Oprócz Twojego posta, na którego Godel też się zaciął.

    No wlasnie o swoim mowilem. :)

    Cheers,
    Pete