  • Data: 2020-05-25 11:22:30
    Temat: Re: Z serii o blondynkach
    Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.05.2020 o 8:59, WS pisze:

    > Ja w sumie tak zrobilem ;) Jak mialem motocykl enduro w Krk (normalnie stoi na wsi,
    gdzie mam wode, myjke...) to jezdzilem po suchym, zeby go nie uwalic blotem, bo nie
    bedzie gdzie wymyc. No i raz mi sie udalo wyblocic wszystko, podjechalem na myjnie z
    obsluga, zapytalem, czy wymyja... "no problem", wiec na koniec poprosilem o splukanie
    ze mnie blota (skorzane buty, spodnie) i nic sie nie dzialo ;)

    Trzeba było jeszcze skorzystać z takiego prysznica
    bez butów i spodni skórzanych - podobnie jak ten pies
    z tego wątku. Może byś teraz mówił cienkim głosem, ale
    w skórzanych spodniach tego nie widać.