  • Data: 2021-02-05 11:44:13
    Temat: Re: Zamierzam kupić laptopa z Ryzenem
    Od: _Master_ <M...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-02-05 o 11:22, ąćęłńóśźż pisze:
    > Blaszaka z monitorem do łazienki nosić?

    Omawiany laptop waży 2,5 kilo. Mój del studio 1550 też tyle waży

    Gdyby ważył poniżej kilograma to pewnie też bym na początku przynajmniej
    nosił. Teraz noszę (zdarza mi się do łazienki ;-) ) telefon czy stary
    tablet 7" do oglądania tv z UPC.

    Uwierz mi... Ten POTWÓR utkwi na biurku podpięty do prądu, myszki, i
    większego monitora.

    Trzeba się uczyć na błędach innych.