  • Data: 2021-02-05 12:33:05
    Temat: Re: Zamierzam kupić laptopa z Ryzenem
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 5 Feb 2021 12:12:47 +0100
    doszła do mnie wiadomość <waxlonvi0haf$.1qq5x6gqyjhwi$.dlg@40tude.net>
    od Jacek Maciejewski <j...@g...pl> :

    >No można, tylko po co? :) I nie jest to pytanie retoryczne. Zanim
    >zaczniesz z laptopem chodzić w różne miejsca, zapytaj siebie samego czy
    >naprawdę musisz.
    >A niezależnie od tego, czy przypadkiem nie można domowych potrzeb
    >opędzić trzena tanimi lapkami plus 2 tablety ale wykorzystywanymi jako
    >terminale dołączone zdalnie do dużej i wydajnej jednostki centralnej?
    >Niech się wypowie jakiś znawca sieci.

    Można, nawet tani terminal za psiąt groszy ze złomu da radę.
    Ja mam w domu dwa laptopy i trzy desktopy, dzięki temu nie muszę ich nosić ze sobą,
    gdzie
    nie usiądę, to coś jest, laptop, desktop czy tablet w sraczu z prysznicem
    zapieprzonym z
    Biedry.
    Tak nawiasem mówiąc, zastanów się, jak tego ma używać cała rodzina z dziećmi, to
    zaczyna
    się prywatność, może syn czy córka czy kochanka nie chce, żeby ktoś patrzył co na tym
    laptopie robi, więc zabiera do innego pokoju, z desktopem to sporo roboty, a z
    laptopem
    pestka.
    No i następnym nawiasem mówiąc, z laptopem masz szansę uciec przed wkurzoną lochą
    karmiącą młode(jesteś na wycieczce w lesie), z desktopem się nie da, chyba, że go
    porzucisz, ale wtedy doglądający lochy odyniec tego desktopa zmasakruje.