  • Data: 2012-02-06 15:04:28
    Temat: Re: Zamontowa3em DRL
    Od: Arek <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-02-06 14:09, kamil pisze:
    > On 06/02/2012 13:01, Arek wrote:
    >

    >> Kolejny bystrzak.
    >
    > A nawet błystszczak.

    Podsumujmy:
    Gość TM, mając nieprawidłowo skonfigurowany czytnik, nie poradził sobie
    ze stopką "to". Gdy mu "to" zwrócił uwagę, to TM stwierdził, że go zlewa
    po czym, postanowił zaszaleć i tym razem w odpowiedzi postanowił
    zaszaleć dał cytat pod swoimi wypocinami.

    *I teraz najlepsze:*
    Gdy zacytowałem cały ten bajzel zwracając gościowi uwagę, postanowiłeś
    wkroczyć do akcji w charakterystycznym dla siebie stylu czyli:....

    zacytowałeś wszystko i pouczyłeś mnie, że źle cytuje!:)

    Nie liczę, że to zrozumiesz, bo to wykracza zdecydowanie ponad Twoje
    możliwości, ale muszę przyznać, że było zabawne.

    A.