-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!peer01.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer02.fr7!futter-mich.highwinds-
media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostr
ada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Subject: Re: Zapie.
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <p66ajo$anm$1@node2.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<p69act$2n3$1@node1.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<p69n7a$epm$3@node2.news.atman.pl>
<3...@g...com>
<p6e04p$fr0$4@node1.news.atman.pl>
<1...@g...com>
<p6e1p4$g4l$1@node2.news.atman.pl>
<b...@g...com>
<4...@g...com>
<5a8ab3fc$0$677$65785112@news.neostrada.pl>
<e...@g...com>
<p6egpi$s45$1@news.mixmin.net>
<5...@g...com>
<5a8aea43$0$665$65785112@news.neostrada.pl>
<p6et6a$fei$4@node1.news.atman.pl>
<3...@g...com>
<5a8b1741$0$661$65785112@news.neostrada.pl>
<p6fah0$uc9$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <p6gchu$m17$2@node2.news.atman.pl>
Date: Tue, 27 Feb 2018 09:09:29 +0100
Message-ID: <7nu0n05fmva9$.dvc66m8c9ghh.dlg@40tude.net>
Lines: 19
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 82.143.187.50
X-Trace: 1519718962 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 657 82.143.187.50:51578
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Body-CRC: 2510085797
X-Received-Bytes: 2557
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2625589
[ ukryj nagłówki ]Dnia Tue, 20 Feb 2018 06:43:29 +0100, Shrek napisał(a):
> W dniu 19.02.2018 o 21:02, mk4 pisze:
>> I to jest kwintesencja - jak jest jedno przejście na 10km trasy to można
>> sobie bredzić o pierwszeństwie pieszych.
>> A jak jest tak jak u na - co 150m to utopia.
>
> Bo tam przejścia są dla pieszych - tam ma pierwszeństwo i koniec, a w
> pozostałych miejscach łazi sobie na własny rachunek. U nas przejście nie
> jest wbrew nazwie dla pieszych, tylko dla kierowców. Żeby tam od biedy
> mogli sobie przejść i gdzie indziej się nie szwędali - dlatego muszą być
> tak często.
No to gdzie jest lepiej - u nich, gdzie pieszy ma pierwszenstwo, tylko
nie ma przejsc na ktorych to pierwszenstwo ma, czy u nas, gdzie jest
porzadek ?
Tylko statystyki wypadkow mowia, ze u nich jest lepiej :-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
- Kolejna ofiara elektryczności
- mija rok jeżdzenia po lewej
- Elektryki jednak są NIEBEZPIECZNE
Najnowsze wątki
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-23 Warszawa => Starszy inżynier DevOps (AWS) <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-23 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-23 Wrocław => Senior Key Account Manager IT <=
- 2025-07-23 Trójmiasto => Head of Social Media <=
- 2025-07-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Lublin => ERP Implementation Consultant (AP Module) <=
- 2025-07-23 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-07-23 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-07-23 Kraków => Kotlin Developer <=
- 2025-07-23 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-07-23 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy (systemy controlingowe) <=