-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
STED!not-for-mail
From: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Zawieszenie - zmiana wysokości
Date: Tue, 15 Feb 2011 22:28:26 +0100
Organization: http://onet.pl
Lines: 46
Message-ID: <ijer5r$8qd$1@news.onet.pl>
References: <4d5a8036$0$2439$65785112@news.neostrada.pl>
<ije3f1$4mf$1@z-news.wcss.wroc.pl> <ijef7a$nd8$1@news.onet.pl>
<ijen6d$o2v$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: 83.142.222.226
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1297805307 9037 83.142.222.226 (15 Feb 2011 21:28:27 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 15 Feb 2011 21:28:27 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
Thunderbird/3.1.7
In-Reply-To: <ijen6d$o2v$1@news.onet.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2350341
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-02-15 21:20, venioo pisze:
>> Ale to też nie rozwiąże problemu. Hydropneumatyczne zawieszenie nie jest
>> regulowane. Ani w Xantii, ani w C5, a tym bardziej w C-funf - tu jest
>> klasyczne zawieszenie na amortyzatorach i sprężynach.
> HoMMeR, Ty takie rzeczy pleciesz?
Znajdź różnicę pomiędzy regulowane zawieszenie, a regulowany prześwit.
Tak, wciąż twierdzę, że hydropneumatyk nie jest zawieszeniem
regulowanym. Zawieszenie regulowane polega na możliwości jazdy bez
sankcji w różnych konfiguracjach (szosa/teren, twardo/miękko, szybko
prosto/wolno w zakręcie.
Tak, wiem o istnieniu HA i Activa. Te można nazwać zawieszeniem
regulowanym, ale samego hydropneumatyka, nie.
> Az zdziwiony jestem. Przeciez C5 to
> glownie hydropneumatyk, sprezynowy McPherson jest w opcji na specjalne
> zyczenie kupujacego.
Byłem i wciąż jestem przekonany, choć nie studiuje na codzień cenników
Citroena, że od C Funf to hydro jest opcją i to słono płatną.
> W dodatku hydropneumatyczne zawieszenie (BX,
> Xantia, C5) ma 4 polozenia - 1.dolny serwis (czyli gleba - Xantia sedan
> moze powoli sie poruszac, w kombi instrukcja obsl. tego zabrania)
Nigdy w dolnym serwisie nie można się poruszać. Ta pozycja służy do
spuszczenia ciśnienia z układu zawieszenia.
Tak, jak Adam zauważył - Xantia to albo Berline (liftback), albo kombi
(Break), ale to już niuans nie wnoszący wiele do dyskusji.
> 2.normalna 3.wyzej - predkosc do 50km/h
Owszem. Do 60km/h. Ale to nie jest normalna pozycja, w której możesz
jeździć, a jedynie umożliwienie zwiększenia prześwitu w celu pokonania
przeszkody.
4.gorny serwis - do
> serwisowania,
Tylko i wyłącznie. Jazda na tej pozycji jest zabroniona.
--
Michał "HoMMeR" Paszek
hydrokomfort by Citroen Xantia
Następne wpisy z tego wątku
- 15.02.11 22:53 Adam Krawczyk
- 15.02.11 22:58 venioo
- 15.02.11 23:04 Michał \"HoMMeR\" Paszek
- 15.02.11 23:08 Michał \"HoMMeR\" Paszek
- 15.02.11 23:16 Adam Krawczyk
- 15.02.11 23:25 Tomasz Pyra
- 15.02.11 23:30 Jacek
- 15.02.11 23:51 Waldek Godel
- 16.02.11 00:19 Cavallino
- 16.02.11 00:21 Cavallino
- 16.02.11 00:27 Cavallino
- 16.02.11 00:28 Cavallino
- 16.02.11 00:40 Tomasz Pyra
- 16.02.11 00:47 Cavallino
- 16.02.11 00:51 Tomasz Pyra
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: Tesla jest bezpieczna, wczoraj spaliła się doszczętnie na Ursynowie i nikomu się nic nie stało
- Kol. sukces po polsku: booom na budowy dróg i autostrad - czyli "proste życie na kredycie"
- Nie chcieliście Izery to będziecie kupować XPeng
- Taka ciekawostka pożarowa :)
- Re: Wypadek kolejowy na stacji Wiesiółka- analiza tragicznego zdarzenia z czerwca 2001 roku.
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
Najnowsze wątki
- 2025-08-06 Gdynia => Konsultant wdrożeniowy (systemy controlingowe) <=
- 2025-08-06 Białystok => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-08-06 "[...] sejmowe wystąpienie posłanki Klaudii Jachiry, która zakończyła je słowami ,,Sława Ukrainie"."
- 2025-08-05 "Chiny przekraczają w wydobyciu 4 mld ton węgla, Indie i USA ponad 1 mld, a Rosja 500 mln ton [...]"
- 2025-08-05 Panuje się 181 159,42 zł./mies. na posła w 2026r.
- 2025-08-05 "Chiny przekraczają w wydobyciu 4 mld ton węgla, Indie i USA ponad 1 mld, a Rosja 500 mln ton [...]"
- 2025-08-05 Czy cos fi przechodzi przez trafo separujące?
- 2025-08-05 kajaki i promile
- 2025-08-05 Re: Tesla jest bezpieczna, wczoraj spaliła się doszczętnie na Ursynowie i nikomu się nic nie stało
- 2025-08-05 Gdynia => Przedstawiciel handlowy / KAM (branża TSL) <=
- 2025-08-05 Re: Atak na lekarza w Oławie. Policja zatrzymała sprawcę na lotnisku Polska Agencja Prasowa 4 sierpnia 2025, 12:16 FACEBOOK X E-MAIL KOPIUJ LINK W szpitalu w Oławie 37-letni pacjent zaatakował lekarza, po tym, jak ten odmówił mu wypisania długoterminowego
- 2025-08-05 B2B i książka przychodów i rozchodów
- 2025-08-04 Re: Atak na lekarza w Oławie. Policja zatrzymała sprawcę na lotnisku Polska Agencja Prasowa 4 sierpnia 2025, 12:16 FACEBOOK X E-MAIL KOPIUJ LINK W szpitalu w Oławie 37-letni pacjent zaatakował lekarza, po tym, jak ten odmówił mu wypisania długoterminowego
- 2025-08-04 Na grupie comp.os.linux.advocacy CrudeSausage twierdzi, że Micro$lop używa SI do szyfrowania formatu dok. XML
- 2025-08-04 Na grupie comp.os.linux.advocacy CrudeSausage twierdzi, że Micro$lop używa SI do szyfrowania formatu dok. XML