eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZawieszenie - zmiana wysokościRe: Zawieszenie - zmiana wysokości
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zawieszenie - zmiana wysokości
    Date: Tue, 15 Feb 2011 23:04:21 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 36
    Message-ID: <ijet97$gdb$1@news.onet.pl>
    References: <4d5a8036$0$2439$65785112@news.neostrada.pl>
    <ije3f1$4mf$1@z-news.wcss.wroc.pl> <ijef7a$nd8$1@news.onet.pl>
    <4d5ac6d6$0$2456$65785112@news.neostrada.pl>
    <1lt5zix63xmga$.dlg@secretkey.eu>
    <4d5acac7$0$2505$65785112@news.neostrada.pl>
    <g...@s...eu>
    <4d5acdff$0$2447$65785112@news.neostrada.pl> <ijeqif$6ig$1@news.onet.pl>
    <1...@s...eu>
    NNTP-Posting-Host: 83.142.222.226
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1297807463 16811 83.142.222.226 (15 Feb 2011 22:04:23 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 15 Feb 2011 22:04:23 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
    Thunderbird/3.1.7
    In-Reply-To: <1...@s...eu>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2350353
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-02-15 22:53, Adam Krawczyk pisze:
    >> Tobie zależy na
    >> dynamicznej regulacji prześwitu,
    >
    > Dynamicznej, dwa razy do roku?

    Uznajmy, że po prostu na regulacji prześwitu. Tu się zgadza:
    hydropneumatyk mu wystarczy.

    >
    > Jadąc 40km/h możesz zmienić położenie dzwigni regulacji prześwitu w
    > położenie teren czy wysiadasz, wymieniasz kolumny itp? Czyli da się
    > dynamicznie? Dynamiczniej już chyba nie można, chyba że się mylę. Mało tego
    > zawieszenie samo dostosowuje się do obciążenia i reguluje prześwit właśnie
    > dynamicznie - wysiadasz teściową ;), auto na sekundę się podnosi a potem
    > opada do właściwej wysokości.

    Odpisałem Venioowi - regulowanym zawieszeniem jest HA, Activa - wpływa
    czynnie na zawieszenie w trakcie jazdy. Sam hydropneumatyk jest
    zawieszeniem o zmiennym prześwicie.

    > Cavallino chodziło (o ile potrafię czytać) o pokonanie krawężnika i/lub
    > mocno zaśnieżonej drogi z głębokimi koleinami gdzie raczej nikt więcej jak
    > 60 nie będzie jechał.

    Zgadza się i tu z pomocą przychodzi hydropneumatyka.

    Trochę się pokajam, bo w pierwszym poście nie uściśliłem i nie
    doczytałem - ubzdurało mi się, że R. określił Xantię i C5 jako auta z
    regulowanym zawieszeniem i chciałem wyprowadzić dyskusję na temat
    definicji, a wyszło trochę inaczej. Niemniej, wciąż uważam, że samo
    zawieszenie hydropneumatyczne nie jest regulowane ;-)

    --
    Michał "HoMMeR" Paszek
    hydrokomfort by Citroen Xantia

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: