  • 1. Data: 2020-04-09 09:26:47
    Temat: Zdalna robota
    Od: s...@g...com

    Potrzebuję coś w rodzaju elektronicznej tablicy, ale nie tak dużej jak używają w
    "szkoła" TVP (cudzysłów z premedytacją). Coś wielkości tabletu na czym wygodnie można
    pisać czymś tam, widzieć w miarę wyraźnie to co piszę i żeby po drugiej stronie owej
    telekonferencji również było to widoczne (za pośrednictwem np. Skypa). Cholera nie
    wiem jak takie coś nazwać i przez to googlanie odsyła mnie tylko na duże i drogie
    tablice szkolno-konferencyjne. Macie jakiś namiar na coś takiego?

  • 2. Data: 2020-04-09 09:28:22
    Temat: Re: Zdalna robota
    Od: Cezar <c...@t...pl.nospam>

    On 09/04/2020 08:26, s...@g...com wrote:
> [...]
    tablice szkolno-konferencyjne. Macie jakiś namiar na coś takiego?

    w pracy uzywamy tego:

    https://awwapp.com/

  • 3. Data: 2020-04-09 10:21:29
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 9 kwietnia 2020 09:28:24 UTC+2 użytkownik Cezar napisał:

    > w pracy uzywamy tego:
    >
    > https://awwapp.com/

    Jak to działa w praktyce? Na tym daszbordzie da się pisać/rysować myszką, ale czy
    jest jakieś urządzenie, które mógłbym podłączyć do kompa i robić to ręcznie jak na
    kartce papieru? No i jak wygląda ewentualna komunikacja z rozmówcą po drugiej
    stronie? Widzi to co robię w czasie rzeczywistym, czy dopiero mogę mu wysłać gotowy
    dokument? Jeżeli jest możliwość w czasie rzeczywistym, to jaka aplikacja
    komunikacyjna?

  • 4. Data: 2020-04-09 10:36:26
    Od: Cezar <c...@t...pl.nospam>

    On 09/04/2020 09:21, s...@g...com wrote:

> [...]
    dokument? Jeżeli jest możliwość w czasie rzeczywistym, to jaka aplikacja

    Pewnie mozesz użyc teblet graficzny do rysowania albo dowolne urządzenie
    z ekranem doykowym, ale nie probowałem.
    Uzywamy tego do prowadzenia rozmów kwalifiacyjnych.

    Tak jest w czasie rzeczywistym (w miarę - jeżeli rysujesz linie to
    pojawi się ona po drugiej stronie jak skończysz ją rysować.)

    Otwórz w dwóch oknach przeglądarki i przetestuj sobie.

    c.

  • 5. Data: 2020-04-09 10:40:04
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-04-09 o 00:26 -0700, s...@g...com napisał:
> [...]
    > wiem jak takie coś nazwać i przez to googlanie odsyła mnie tylko na
    > duże i drogie tablice szkolno-konferencyjne. Macie jakiś namiar na

    Kilka lat temu zdarzało mi się mieć podobną potrzebę - wybrałem wówczas
    rozwiązanie po taniości, ale w praktyce bardzo skuteczne: kartka
    papieru, kamerka zaczepiona do półki drutem tak, by patrzyła z góry na
    kartkę, ołówek i skype. Działało - trzeba tylko pokombinować żeby
    zapewnić dobre oświetlenie i uniknąć cieni.

    Mateusz

  • 6. Data: 2020-04-09 11:02:24
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    s...@g...com <s...@g...com> napisał(a):
> [...]
    > nazwać i przez to googlanie odsyła mnie tylko na duże i drogie tablice
    > szkolno-konferencyjne. Macie jakiś namiar na coś takiego?

    Dowolny program do telekonferencji w którym możesz udostępniać swój pulpit.
    Na pulpicie ulubiony program do rysowania. Rysowanie dowolnie, myszką,
    tabletem z rysikiem.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/

  • 7. Data: 2020-04-09 11:26:09
    Od: Cezar <c...@t...pl.nospam>

    On 09/04/2020 10:02, Grzegorz Niemirowski wrote:

    > Dowolny program do telekonferencji w którym możesz udostępniać swój
    > pulpit. Na pulpicie ulubiony program do rysowania. Rysowanie dowolnie,
    > myszką, tabletem z rysikiem.

    To zadziała ale problem zaczyna się kiedy potrzebujesz żeby kilka osób
    rysowało na tym samym obrazku.

  • 8. Data: 2020-04-09 11:39:24
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    Cezar <c...@t...pl.nospam> napisał(a):
    > To zadziała ale problem zaczyna się kiedy potrzebujesz żeby kilka osób
    > rysowało na tym samym obrazku.

    Nie zauważyłem takiego wymagania. W każdym razie są strony do rysowania
    grupowego, wystarczy udostępnić taką stronę, np. https://aggie.io/

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/

  • 9. Data: 2020-04-09 13:43:25
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2020-04-09 o 09:26, s...@g...com pisze:
> [...]
    tablice szkolno-konferencyjne. Macie jakiś namiar na coś takiego?

    Żona wybrała taki:
    https://www.ceneo.pl/39536485
    i jest zadowolona.

    Nigdy wcześniej niczego podobnego nie mieliśmy.
    P.G.

  • 10. Data: 2020-04-09 13:48:33
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 9 kwietnia 2020 13:43:22 UTC+2 użytkownik Piotr Gałka napisał:

    > Żona wybrała taki:
    > https://www.ceneo.pl/39536485
    > i jest zadowolona.
    >
    > Nigdy wcześniej niczego podobnego nie mieliśmy.
    > P.G.

    Fajne, niedrogie, ale nazwa...