  • 21. Data: 2013-01-06 22:30:35
    Temat: Re: Zdjęcia Słonia
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Sunday, January 6, 2013 4:23:25 PM UTC-5, Janko Muzykant wrote:

    > Wisi mi to oraz cała reszta.

    To co sie tlumaczysz, skoro ci wisi, niedolego umyslowy?

    Slon

  • 22. Data: 2013-01-06 22:36:37
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Sunday, January 6, 2013 3:58:14 PM UTC-5, Janko Muzykant wrote:
> [...]
    optymizmu, g��bokiego humanizmu i bezkrytycznej wiary w cz�owieka zawartej w
    powy�szej wypowiedzi ;)

    > Z czasem cz�owiek czyni skuteczne uniki.

    Jakie to skuteczne uniki czynisz, skoro sam sie podkladasz
    prawie w kazdym watku w ktorym biore udzial?

    > Dobrze mie� takiego dy�urnego
    >
    > kretyna o niewielkiej mocy, acz wyrazistego, takďż˝ ''szczepionkďż˝'',
    >
    > w�a�nie do pami�tania o tym :)

    Od ciebie to dopiero bije moc - umyslowego kaleki.
    dzieki takiemu gigantowi umyslowemu jak ty, to nawet
    czytaja mnie ci, ktorzy tego nie chca robic
    i ktorzy wielokrotnie cie o to prosili.
    Ale ty jestes na tyle gigant umyslowy,
    ze olewasz swoich kolegow zupelnie tak, jak ja to czynie.

    Slon

  • 23. Data: 2013-01-06 22:59:26
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "Janko Muzykant" <j...@w...pl> wrote:

    [...]
    > He, tak na marginesie, jakimś niewytłumaczalnym zbiegiem okoliczności
    > nigdy się nie upiłem :) Pewnie, gdyby się to dało udokumentować,
    > dostałbym jakąś nagrodę...

    Niestety, jest już u mnie - o, właśnie spoglądam na półeczkę... :))

    [...]
    > Uprzedzając, nie jestem abstynentem czy wyznawcą podobnie dziwnych
    > ideologii ani też nie walczę z napojami wiadomymi.

    Dokładnie tak, inaczej nagroda przepada. :))

    [mr.]

  • 24. Data: 2013-01-07 09:41:44
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "osiek" napisał w wiadomości grup

    > Mija kolejna rocznica śmierci Slonia. Naszło mnie by po raz kolejny
    > obejrzeć jego zdjęcia z Tatr. Jakiś czas temu widniały pod adresem:
    > http://slon.fotowyprawy.com/index.html ale niestety juz jej nie ma. Czy
    > gdzieś się przeniosła, czy pozostały tylko wspomnienia, tak jak po ich
    > autorze?

    Niektórym pozostał jeszcze album :-)

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 25. Data: 2013-01-07 16:28:49
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2013-01-06 18:02, Slon pisze:

    > Was jankow muzykantow ciezko przekonac do prawdy.

    Dajcie już spokój z tymi utarczkami. Pół wątku na temat a potem
    trollowanie. I tak w kilku innych wątkach również. Chcę poczytać na
    interesujący mnie temat, a tam wojna Słoniowo - Janko Muzykalna :-D No
    ileż razy można w kółko to przerabiać. Uszanujcie swoje poglądy nawet
    jeśli wzajemnie wydają się Wam idiotyczne.

  • 26. Data: 2013-01-07 16:40:55
    Od: StaM <k...@y...com>

    On 7 Sty, 16:28, Marek <p...@s...com> wrote:
    > W dniu 2013-01-06 18:02, Slon pisze:
    > Was jankow muzykantow ciezko przekonac do prawdy.
    > Pół wątku na temat a potem
    > trollowanie. I tak w kilku innych wątkach również.

    ...no i bardzo dobrze. Blizej sie poznajemy.
    StaM

  • 27. Data: 2013-01-07 20:45:56
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2013-01-07 16:40, StaM pisze:

    > ...no i bardzo dobrze. Blizej sie poznajemy.
    > StaM

    Zakładanie rodziny poprzez gwałt raczej słabo się sprawdza :-D

  • 28. Data: 2013-09-23 18:16:19
    Od: KG <j...@g...com>

    On Sunday, January 6, 2013 10:32:14 AM UTC+1, osiek wrote:
    > Mija kolejna rocznica �mierci Slonia. Nasz�o mnie by po raz kolejny
    >
    > obejrze� jego zdj�cia z Tatr. Jaki� czas temu widnia�y pod adresem:
    >
    > http://slon.fotowyprawy.com/index.html ale niestety juz jej nie ma. Czy
    >
    > gdzie� si� przenios�a, czy pozosta�y tylko wspomnienia, tak jak po ich
    >
    > autorze?
    >

    > Pozdr.

    To dobrze, że ciągle ktoś chce tam zaglądać. Stronę przywróciłem -
    http://slon.fotowyprawy.com/
    A zniknęła na skutek różnych przenosin i zmian związanych z serwisem "nadrzędnym".
    Następnym razem w razie zauważenia problemów można pisać maila na adres podany na
    fotowyprawy.com.

    Pozdrawiam
    KG

  • 29. Data: 2013-09-24 07:56:17
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Mon, 23 Sep 2013 09:16:19 -0700 (PDT), KG wrote:
    > To dobrze, że ciągle ktoś chce tam zaglądać. Stronę przywróciłem -
    http://slon.fotowyprawy.com/

    Wspaniala wiadomosc!

    Jest jednak mały babol -- w Beskidach
    (http://slon.fotowyprawy.com/galerie/beskidy/index.h
    tml) jest 404.

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 30. Data: 2013-10-11 13:25:51
    Od: j...@g...com

    On Tuesday, September 24, 2013 7:56:17 AM UTC+2, Michal Tyrala wrote:

    > Wspaniala wiadomosc!

> [...]

    Dzięki za zwrócenie uwagi. Beskidy przywrócone.
    W razie uwag proszę pisać na maila dostępnego na fotowyprawy.com, bo generalnie tego
    forum nie śledzę ;)

    pozdrowienia
    k.