  • Data: 2020-05-23 14:43:15
    Temat: Re: Zegarek jako telefon
    Od: 2late <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 23/05/2020 10:59 AM, Budzik wrote:
    > CZy ktos moze polecic zegarek który moze słuzyc SAMODZIELNIE jako
    > telefon.
    > Czyli musi miec miejsce na karte sim (lub obsługiwac ten nowy esim)
    >
    > Wiem ze maja to te drozsze modele ale chodzi mi o smartwatche w cenie do
    > 1000 zł.
    >

    > Zegarek miałby słuzyc do biegania czyli monitoring pulsu, GPS no i ten
    > sim potrzebny zeby mozna było się do delikwenta awaryjnie dodzwonic oraz
    > zeby mogł sobie podczas biegu słuchac muzyki z internetu (tudziez
    > jakiegos internetowego radia lub spotify przez www)

    Huawei watch 2
    Mam. Dziala.
    Przy wlaczanym GPSie zre baterie a przy wlaczanym module GSM zre kosmicznie.
    Muzyki z internetu nie posluchasz (spotify),jesli zostawisz telefon w domu
    ale podobno przez google music mozna (tylko kto tego uzywa) ale jest appka
    ktora zaladuje ci muzyke na zegarek i odsluchasz przez sluchawki bluetooth.
    Mozesz tez sluchac z glosniczka w zegarku jak lubisz. ;)