-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
-mail
From: "Pszemol" <P...@P...com>
Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
Subject: Re: Zepsuł mi się iPhone.. buuuu... :-(
Date: Thu, 11 Aug 2011 09:27:14 -0500
Organization: http://onet.pl
Lines: 67
Message-ID: <j...@p...onet.pl>
References: <j...@p...onet.pl> <j1umjm$9qf$1@inews.gazeta.pl>
<j...@p...onet.pl>
<poiux1c9yai7$.1027j7eepptqz.dlg@40tude.net>
<j...@p...onet.pl>
<1xqp9f0xoeefd$.dpdm0ni08i7j.dlg@40tude.net>
Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
NNTP-Posting-Host: adsl-99-135-95-10.dsl.emhril.sbcglobal.net
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1313073118 2316 99.135.95.10 (11 Aug 2011 14:31:58 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 11 Aug 2011 14:31:58 +0000 (UTC)
X-Posting-Agent: Hamster/1.3.13.0
In-Reply-To: <1xqp9f0xoeefd$.dpdm0ni08i7j.dlg@40tude.net>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1014674
[ ukryj nagłówki ]"J.F." <j...@p...onet.pl> wrote in message
news:1xqp9f0xoeefd$.dpdm0ni08i7j.dlg@40tude.net...
> Dnia Thu, 11 Aug 2011 07:44:59 -0500, Pszemol napisał(a):
>> "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote in message
>>>> Sądzisz że krótsza gwarancja Toyoty i Hondy oznacza że produkują
>>>> one gorsze i bardziej psujące się samochody od Hondy i Toyoty?
>
>>> A wydawalo mi sie ze amerykanskie spoleczenstwo jest pragmatyczne, nie
>>> wierzy w marki palcem na wodzie pisane, tylko w dlugosc gwarancji.
>>> Ale widac sie mylilem :-)
>>
>> Amerykańskie społeczeństwo jest pragmatyczne i dlatego wierzy
>> w marki z dobrą reputacją a nie kupuje dziadostwa co się psuje
>> co miesiąc tylko dlatego że za te przestoje w garażu w czasie naprawy
>> bubla serwisie producent chętnie zapłaci.
>
> Taki producent szybko zbankrutuje, naprawy sa kosztowne.
Nie tak szybko - ile żył Daewoo ? Ile żył FSO Polonez ? Dziesięcolecia
całe...
Ja byłem ze swoim polonezem na gwarancji średnio raz na miesiąc-dwa.
>>> IMO - jesli producent uwaza ze takie swietne wyroby robi, to niech to
>>> poprze gwarancja :-)
>> Gwarancja jest częścią jednej wielkiej i obfitującej w różne elementy
>> kampanii marketingowej. Firmy które "słyną" z awaryjności starają
>> się wygrać klienta ceną plus dłuższą gwarancją od konkurencji.
>
> Trzeba jakos przekonac klienta ze sie juz dobre produkty robi :-)
Problem w tym, że mimo długiej gwarancji raporty awaryjności są
wciąż takie same złe jak przed wprowadzeniem gwarancji...
Sugeruje to jedynie to, że wprowadzono gwarancję a nic w procesie
czy projekcie nie zmieniono aby poprawić niezawodność...
>> A amerykański klient kupuje auto nie
>> po to aby się cieszyć że za kolejną naprawę i przestój w garażu
>> zapłacił producent, "a dobrze mu tak!" - amerykański klient chce
>> jeździć autem które kupił i cieszyć się jego niezawodnością...
>
> A myslisz ze czesto bedzie stalo ? Raz na rok ?
Nie wiem jak często statystycznie stoi Hyundai - nigdy nie miałem
takiej marki...
> A z drugiej strony - kupujesz taka swietna toyote, pech cie spotka, jak
> uslyszysz cene naprawy ... to kupisz nastepna ?
> Czy tego ryzyka nie powinien brac producent na siebie ?
> Dobrze ze sa szroty :-)
W USA cena naprawy Toyoty w nieautoryzowanym warsztacie jest
taka sama (mniej więcej) jak każdego innego importowanego auta.
Niższa cena naprawy forda czy cheviego kompensowana jest niestety
większą częstotliwością tych tańszych napraw i wychodzi i tak więcej
jeśli chodzi o koszty utrzymania auta.
>> Mało tego, ja - jako ten amerykański klient - gdy kupowałem swoją
>> Acurę to nie wykupiłem przedłużonej gwarancji. Dlaczego? Ano dlatego
>> że wiem że Honda słynie z niezawodności i w małoprawdopodobnym
>> przypadku jakiejś awarii będę w stanie pokryć koszty naprawy sam
>> bo mam do tego środki finansowe. A więc w oparciu o reputację marki
>> wziąłem małe ryzyko na siebie. W przypadku Hyundaia już nie wziąłbym.
>
> Nieslusznie. Hyundai nie jest na litere F :-)
:-) Sorry...
Następne wpisy z tego wątku
- 11.08.11 14:32 T...@s...in.the.world
- 11.08.11 14:43 z
- 11.08.11 15:50 J.F.
- 11.08.11 17:47 T...@s...in.the.world
- 11.08.11 19:30 osiek
- 11.08.11 22:11 Rabbit McCroolick
- 11.08.11 23:05 Krystek
- 12.08.11 10:11 Aleksander
- 11.08.11 22:19 Pszemol
- 11.08.11 22:18 Pszemol
- 11.08.11 22:13 Pszemol
- 11.08.11 22:12 Pszemol
- 12.08.11 12:34 Pszemol
- 12.08.11 12:32 Pszemol
- 12.08.11 13:58 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Pomarańczowy rakietnyj on de telefon ;)
- Awaria VM?
- Fałszywe alerty
- DPD, przeniesienie numerów z a2mobile i z Orange
- Tapeta w Xiaomi
- 112
- Internet w Azji
- Się mi gówno przykleiło
- Tani darmowy manager plików
- Będzie Android z obsługą monitorów. Ciekawe bo to już było i się nazywało MHL
- Trump jak stereotypowy "twój stary". Obsługa iPhone'a go przerasta
- Jak włączyć dźwięk startu Asystenta?
- MMSy
- hot spot traci connected device
- czy znacie bardziej popierdolone sieci niż polskie?
Najnowsze wątki
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-23 Warszawa => Starszy inżynier DevOps (AWS) <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-23 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-23 Wrocław => Senior Key Account Manager IT <=
- 2025-07-23 Trójmiasto => Head of Social Media <=
- 2025-07-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Lublin => ERP Implementation Consultant (AP Module) <=
- 2025-07-23 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-07-23 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-07-23 Kraków => Kotlin Developer <=
- 2025-07-23 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-07-23 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy (systemy controlingowe) <=