  • Data: 2020-01-03 15:51:43
    Temat: Re: Zepsułem telefon.. potrzebny nowy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:ojGPF.435469$o...@f...ams1...
    On 2020-01-03, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Nie da się. To jest jakiś stary Optiplex C2D z dopuszczalnym maks.
    >4GB
    >RAMu.

    To trzeba bylo kupic ... nowy komputer :-)

    >Nie pomogłoby raczej.

    Twierdza, ze pomaga, ale to inny przypadek.

    >Najpierw nawet nie zwracałem na to uwagi i po
    >prostu sobie myślałem (ponikąd słusznie), że nawet przy swapie na ssd

    ale Automapa na nawigacji z Windows CE swapa raczej nie ma.
    Natomiast zapisuje troche malych plikow - ostatnie ustawienia, wybrane
    adresy, log z GPS o ile klient wlaczy.

    >zwolnić musi jak ostro swapuje, ale potem przy jakiejś okazji
    >chciałem
    >zrobić kopię jakiegoś dużego bloku i zobaczyłem transfery na poziomie
    >200-500kB/s.

    Taa, ja narzekalem ze mi komp muli, i zwalalem na windows 10.
    A tu sie okazalo, ze HDD ma bledy, na szczescie odzyskiwalne, ale
    trwalo to w pewnych miejscach i trwalo.

    Co prawda po zmianie HDD nadal muli :-(

    J.