-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!ne
wsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl
!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Mon, 27 Sep 2010 22:47:36 +0200
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.9) Gecko/20100915
Thunderbird/3.1.4
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: ZginÄ?li jadÄ?c pod prÄ?d
References: <i77ktf$n3d$1@news.onet.pl> <4c975f00$0$27029$65785112@news.neostrada.pl>
<i77olm$n32$1@inews.gazeta.pl>
<4c97728a$0$27029$65785112@news.neostrada.pl>
<4c97730c$0$22806$65785112@news.neostrada.pl>
<esbln42l5dkb$.1dpau1rk4ct4l$.dlg@40tude.net>
<i783bi$t6g$1@inews.gazeta.pl> <i784qu$5f3$1@inews.gazeta.pl>
<c1.01.3Ml1vh$Iqv@mike.oldfield.org.pl> <i799jp$ftf$1@news.onet.pl>
<i7k99d$oco$1@news.onet.pl> <i7pct1$cim$1@news.onet.pl>
<i7qhgt$u6t$1@news.onet.pl> <i7qshi$3gm$1@news.onet.pl>
<i7quc8$9jn$1@news.onet.pl>
In-Reply-To: <i7quc8$9jn$1@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 36
Message-ID: <4ca102e8$0$20997$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.27.57.44
X-Trace: 1285620456 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 20997 83.27.57.44:1963
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2313094
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2010-09-27 22:23, Jurand pisze:
>> Mówimy o dwóch różnych sprawach.
>> Ty mówisz o tym "który z kierowców bezpiecznie przejedzie dany dystans".
>> Ja mówię "który z kierowców w określonym czasie spowoduje więcej
>> wypadków".
>>
>
> Oczywiście, że to są dwie różne sprawy!
> Cały czas bowiem stawiamy pytanie - który sposób oceny umiejętności
> kierowcy jest lepszy?
Ale to nie jest konkurs o złotą kierownicę.
Nie chodzi o porównywanie umiejętności, a o zmniejszanie liczby wypadków.
Jeżeli mamy dwóch kierowców - jeden powoduje wypadek raz na 100.000km, a
drugi powoduje wypadek raz na 200.000km.
Oczywiście drugi z nich jest lepszy, bo rzadziej popełnia błędy.
Mając przejechać 100km jako pasażer należy wybrać tego drugiego
kierowce, bo zapewnia większą szansę bezwypadkowego przejechania 100km.
Natomiast jeżeli ten drugi (lepszy) jeździ 4x więcej niż ten pierwszy,
to mając do wyboru którego z nich należy wyeliminować z ruchu drogowego,
to w interesie nas wszystkich jest wyeliminowanie tego drugiego. Dlatego
że powoduje więcej wypadków.
Jadąc swoim samochodem masz 2x większą szansę że spotka się wypadek
spowodowany przez tego drugiego kierowce, pomimo że na kilometr
statystykę ma lepszą.
Z punktu widzenia uczestnika ruchu jest Ci to zupełnie obojętne czy na
ulicę wyjeżdża właśnie kierowca który dziś przejedzie 1km i spowoduje
wypadek, czy może nim go spowoduje zdąży przejechać jeszcze 10km.
Następne wpisy z tego wątku
- 27.09.10 23:07 Cavallino
- 27.09.10 23:17 DoQ
- 28.09.10 03:06 Massai
- 28.09.10 03:09 Massai
- 28.09.10 08:12 Karolek
- 28.09.10 00:15 Adam Płaszczyca
- 28.09.10 09:10 DoQ
- 28.09.10 10:09 Tomasz Pyra
- 28.09.10 10:12 Cavallino
- 28.09.10 10:13 Cavallino
- 28.09.10 10:14 Cavallino
- 28.09.10 17:06 Jurand
- 28.09.10 18:57 Massai
- 28.09.10 21:12 Adam Płaszczyca
- 28.09.10 22:27 Jurand
Najnowsze wątki z tej grupy
- OBD2 napięcie akumulatora
- Zasieg elektrykow
- Gwarancja na używane AUTO. Czy dziś WARTO?
- Komitet kolejkowy :-)
- #Motodziennik Używane - OGROMNE PRZEBIEGI - najlepsze silniki diesla i benzynowe ostatnio
- Dlaczego Heweliusz zatonął? Kulisy tragedii I Heweliusz. Prawdziwa historia #1
- Masz 20 sekund na poddanie się :)
- automat czy manual
- Co może być gorsze od pożaru elektryka?
- brylant
- dziś ostatni raz
- pizza motorek
- HYUANDAI NIE POJEDZIE DALEJ! Potrzebuje PILNIE POMOCY!
- Sprężarka klimy
- Elektryczna Urszula Zielińska nawet nie wie, że pomaga Chińczykom 3XDOBITNIE
Najnowsze wątki
- 2025-11-07 Warszawa => Senior Programmer C <=
- 2025-11-07 Warszawa => Developer Microsoft Dynamics 365 Finance & Operations (D36
- 2025-11-07 Warszawa => Programista C <=
- 2025-11-07 Warszawa => Asystent ds. Sprzedaży i Rozwoju Klienta <=
- 2025-11-07 Wrocław => Programista React ze znajomością C++ <=
- 2025-11-07 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-11-07 OBD2 napięcie akumulatora
- 2025-11-06 citek i GP.
- 2025-11-06 envelo - list polecony
- 2025-11-06 Ostrów Wielkopolski => Specjalista ds. Marketingu Online (PPC) <=
- 2025-11-06 Warszawa => Strategic Account Manager <=
- 2025-11-06 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2025-11-06 Ktoś się wybiera?
- 2025-11-05 Warszawa => C Programmer <=
- 2025-11-05 Rzeszów => International Freight Forwarder <=




Elektromobilność dojrzewa. Auta elektryczne kupujemy z rozsądku, nie dla idei