    From: "r...@k...pl" <r...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Zginęła mi z telefonu aplikacja FF, a potem Opery
    Date: Mon, 31 May 2021 23:37:28 +0200

    Sun, 30 May 2021 20:00:09 +0200, w <s90jt6$s06$1@gioia.aioe.org>, Animka
    <a...@t...ja.wp.pl> napisał(-a):

    > Zginęła mi jakiś czas temu z telefonu aplikacja FF, a potem Opery.
    > Nie wiem czy aplikacja FF nie skasowała mi się jak usunęłam jej instalkę
    > z telefonu, ale może tak jest.
    > Potem chciałam ja zainstalować ze sklepu play czy google, to komunikat,
    > że juz zainstalowane i nie mogę pobrać. Mam na tablecie, ale to chyba
    > nie ma nic wspólnego. Nie mogę nawet z tabletu tej aplikacji skopiować.
    > Strona pozwoliła mi natomiast zainstalować Operę, której nie lubię, ale
    > chciał nie chciał korzystalam z tej Opery. Teraz mi zginęła aplikacja
> [...]

    To nie pomoże.
    Zapewne telefon się wykrzaczył i apka wysypała.
    Niestety, apka się uszkodziła, ale katalog pozostał (uszkodzony).
    Więc apki nie ma, ale i nie zainstalujesz (bo katalog pozostał).

    Najprościej grzebnąć z poziomu roota i pousuwać resztki katalogów po apkach.

    Aczkolwiek jeżeli zdarzyło się to już na dwóch apkach, to sugeruję problemy z
    phonem i być może nadchodzący jego zgon.

    * - oczywiście jesteś Animką, więc mogłaś to zepsuć na wiele różnych sposobów