  • 1. Data: 2021-05-30 20:00:09
    Temat: Zginęła mi z telefonu aplikacja FF, a potem Opery
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    Zginęła mi jakiś czas temu z telefonu aplikacja FF, a potem Opery.
    Nie wiem czy aplikacja FF nie skasowała mi się jak usunęłam jej instalkę
    z telefonu, ale może tak jest.
    Potem chciałam ja zainstalować ze sklepu play czy google, to komunikat,
    że juz zainstalowane i nie mogę pobrać. Mam na tablecie, ale to chyba
    nie ma nic wspólnego. Nie mogę nawet z tabletu tej aplikacji skopiować.
    Strona pozwoliła mi natomiast zainstalować Operę, której nie lubię, ale
    chciał nie chciał korzystalam z tej Opery. Teraz mi zginęła aplikacja
    Opery i nic już nie moge zainstalować w telefonie.Tyle kat korzystałam z
    FF w telefonie i nigdy mi nic nie zginęło.
    Został mi jeszcze fabryczny Chrome, ale nie chcę z tego korzystać. Fakt.
    że pare razy musiałam.
    Jak zainstalować tę aplikację FF na telefon z androidem. A może ktoś mi
    udostępni gdzieś na stronię tę instalkę FF, żebym mogła zainstalować?

    --
    animka

  • 2. Data: 2021-05-30 20:13:19
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-30-maja-2021 o 20:00, Animka pisze:
    > jak usunęłam jej instalkę
    > z telefonu

    To Ty nie wiesz że instalowanie aplikacji poza sklepem google jest
    jeszcze bardziej niebezpieczne niż ze sklepu ;-) a w Twoim przypadku
    może być nawet TRAGICZNE.

    Po co to robisz jak się na tym nie znasz?

    Znowu sobie krzywdę zrobisz.

    Mam nadzieje że nie używasz bankowości elektronicznej na tym urządzeniu.

  • 3. Data: 2021-05-30 20:16:10
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2021-05-30 20:00, Animka wrote:
> [...]
    > z telefonu, ale może tak jest.
    > Potem chciałam ja zainstalować ze sklepu play czy google, to komunikat,

    Myślę, że ukryłaś sobie ikonę.

  • 4. Data: 2021-05-30 21:00:42
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-05-30 o 20:16, m4rkiz pisze:

    > Myślę, że ukryłaś sobie ikonę.

    Nie wiesz gdzie ja ją mogłam ukryć? Hmmm

    --
    animka

  • 5. Data: 2021-05-31 02:27:34
    Temat: Re: Zginęła mi 'FiFo', a potem Opierd
    Od: Hanotereon Uppstenn <h...@m...army.gov>

    Animatorka wrote:
    > Nie wiesz gdzie ja ją mogłam ukryć?

    Wśród bab znanym schowkiem jest pochwa...

    Po nowym starcie teleSraj'a zawsze się pojawia
    pole sznurkowe (po jevv: desktop-links), w
    zależności od wersji androSraki, do systemowych
    sznurków możesz dostać się: ciągnąc paluchem
    od dołu do góry (w polu symboli innych app's).

    Jeśli po wywołaniu:
    https://play.google.com/store/apps/details?id=org.mo
    zilla.firefox
    pojawi się ze aplikacja jest zainstalowana (oraz
    otwórz czy startuj), to osunęłaś sznurek użytkownika
    (jevv: user-link) lub ikonę 'FiFo' "położyłaś" na inna i
    otworzył się katalog sznurków)...

    Jak utworzyć sznurek użytkownika, opisane jest w
    pomocy systemu (zainstalowanej w teleSraj'u).

    --
    Hanotereon Uppstenn

    .

  • 6. Data: 2021-05-31 02:45:41
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Animka" s90rg1$df1$...@g...aioe.org

    Może ukryłaś, może skasowałaś...

    > Nie wiesz gdzie ja ją mogłam ukryć?

    Pod inną ikoną?

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 7. Data: 2021-05-31 21:27:14
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 30.05.2021 o 21:00, Animka pisze:

    > Nie wiesz gdzie ja ją mogłam ukryć? Hmmm

    W Banku a Bank ukryłaś :)
    Jprdl, kobiety!!!

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 8. Data: 2021-05-31 22:51:31
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-05-31 o 21:27, LordBluzg(R) pisze:

    > W Banku a Bank ukryłaś :)
    > Jprdl, kobiety!!!

    Że co? Jaki bank ukryłam. Wytłumacz łopatologicznie bo nie rozumiem.

    --
    animka

  • 9. Data: 2021-05-31 23:37:28
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 30 May 2021 20:00:09 +0200, w <s90jt6$s06$1@gioia.aioe.org>, Animka
    <a...@t...ja.wp.pl> napisał(-a):

> [...]
    > Jak zainstalować tę aplikację FF na telefon z androidem. A może ktoś mi
    > udostępni gdzieś na stronię tę instalkę FF, żebym mogła zainstalować?

    To nie pomoże.
    Zapewne telefon się wykrzaczył i apka wysypała.
    Niestety, apka się uszkodziła, ale katalog pozostał (uszkodzony).
    Więc apki nie ma, ale i nie zainstalujesz (bo katalog pozostał).

    Najprościej grzebnąć z poziomu roota i pousuwać resztki katalogów po apkach.

    Aczkolwiek jeżeli zdarzyło się to już na dwóch apkach, to sugeruję problemy z
    phonem i być może nadchodzący jego zgon.

    * - oczywiście jesteś Animką, więc mogłaś to zepsuć na wiele różnych sposobów